مدیران خودروعصر اعتبار

محمد رفیعی طباطبایی به عنوان شهردار آبسرد در سمت خود ابقا شد

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: با رأی قاطع اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر آبسرد، 'محمد رفیعی طباطبایی' به عنوان شهردار این شهردر سمت خود ابقا شد.

محمد رفیعی طباطبایی به عنوان شهردار آبسرد در سمت خود ابقا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمود نقیبی روز یکشنبه با اشاره به رأی قاطع اعضای شورا در خصوص تعیین شهردار، اظهار کرد: با توجه به فعالیت حدود 22 ماهه شهردار سابق شهر آبسرد و نحوه مدیریت ایشان، در نخستین جلسه رسمی شورای دوره پنجم، با رای قاطع اعضای شورا، سیدمحمد رفیعی طباطبایی در سمت شهردار آبسرد ابقا شد.
    وی با بیان اینکه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حکومت مردم بر مردم است، بیان کرد: کوچکترین مجموعه در یک روستا به عنوان شورای ده، شهر، بخش، شهرستان تا بالاترین شورا در سطح استان، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و شورای تشخیص مصلحت نظام همه نشان از اهمیت شورا دارد.
    این مقام مسئول بیان کرد: در آیه ایی از قرآن کریم 'وامرهم شورای بینهم و شاور هم فی الامر'، به اهمیت جایگاه شورا تاکید داشته و بر همین اساس برابر قانون مردم منتخبین خودشان را برمی گزینند و ما هم پس از مراسم تحلیف در حضور نماینده عالی دولت در شهرستان سوگند یاد کردیم که از قانون، نظام جمهوری اسلامی ایران، امام و رهبری معظم، دفاع مقدس، آرمان انقلاب و شهدا و حفظ حقوق بیت المال کوتاهی نکنیم.
    نقیبی در خصوص آغاز به کار دوره پنجم افزود: گرچه اعضای شورای اسلامی شهر در یک مجموعه شهری با مردم دوست و رفیق هستند ولی در حوزه کاری هدف پیشرفت شهر و آبادانی است که در این راستا باید در مقابل برخی از مسائل ایستاد.
    رئیس جدید شورای اسلامی شهر آبسرد رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از اولویت کاری این شورا دانست و گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی شهرداری که با کمبود اعتبارات مواجه است تمام تلاش خود را برای داشتن یک برنامه ریزی مدون در تمامی نقاط شهر بکار خواهیم بست.
    نقیبی رمزموفقیت و پیشرفت شهر را در اتحاد و همدلی دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آبسرد متحد و همدل هستند تا بتوانند آنچه که شایسته مردم فهیم و بزرگوار این شهر است، رقم بزنند.
    سید محمد رفیعی طباطبایی، شهردار آبسرد نیز گفت: امید است بتوانیم در جهت خدمت صادقانه و بی منت برای آبادانی شهر گام برداریم و اعضای شورای اسلامی شهر را در این اعتماد ناامید نکنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار