مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری از ۱۵۰ طرح عمرانی، کشاوزی و خدماتی در اراک با حضور استاندار مرکزی آغاز شد

عصر ساختمان- با حضور زمانی قمی بهره برداری از ۱۵۰ طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و آبرسانی همزمان با هفته دولت در شهرستان اراک آغاز شد.

بهره برداری از ۱۵۰ طرح عمرانی، کشاوزی و خدماتی در اراک با حضور استاندار مرکزی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ زمانی قمی استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی، کشاورزی، آبرسانی و خدماتی شهرستان اراک افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال اجرایی و با بهره برداری از آن ها برای 450 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
    زمانی قمی، بهره برداری از طرح روشنایی بلوار شهرک قائم و هجرت شهر اراک، اصلاح شبکه آبرسانی و طرح های آبیاری نوین را از جمله این طرح ها عنوان کرد.
    استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: بهره برداری از طرح های آبیاری نوین و اصلاح شبکه آبرسانی به روستاها و شهر ها علاوه بر جلوگیری از هدر رفت، ضریب بهره وری از این نعمت خدادادی در شهرها و روستاهای استان را افزایش می دهد.
    وی با یادآوری بهره برداری از 100 هکتار طرح آبیاری نوین در شهرستان اراک گفت: 85 درصد اعتبار مورد نیاز این طرح ها از به صورت کمک بلاعوض توسط دولت و مابقی آن توسط متقاضیان تامین شده است.
    طرح روشنایی چهار کیلومتر بلوار شهرک قائم و هجرت اراک با اعتباری بالغ بر سه هزار و 700 میلیون ریال، بهره برداری از حسینیه و بلوار امام خمینی (ره) روستای خیر آباد با 15 هزار متر آسفالت و هشت هزار متر مربع زیر سازی، بهره برداری از مجتمع آبرسانی عمرانی روستای شهسواران شامل تعویض خطوط انتقال و شبکه توریع به طول 17 کیلومتر، احداث یک باب مخزن آب هوایی به ظرفیت 70 متر مکعب، اجرای خطوط انتقال برق به طول 20 متر، نصب 450 فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 500میلیون ریال با حضور استاندار استان مرکزی، فرماندار و برخی از مدیران استانی و شهرستانی این استان به بهره برداری رسید.
    آبیاری تحت فشار سهل آباد به مساحت 62 و پنج دهم هکتار با سرمایه گذاری پنج هزار و 55 میلیون ریال مشارکت دولتی یک هزار و 12 میلیون ریال سهم متقاضی با اشتغال زایی 12 نفر و بهره برداری از آبیاری تحت فشار دشت انقان با 38 هکتار مساحت و سه هزار و 100 میلیون ریال اعتبار که یک هزار و 887 میلیون ریال آن با کمک دولتی و یک هزار و 210 میلیون ریال آورده شخصی در سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
    عملیات اجرایی مجتمع اداری شهر کارچان در زمینی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع در سه طبقه هر طبقه 550 متر با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 500 میلیون ریال آغاز شد.
    گفتنی استاندار مرکزی با خانواده شهید محمد علی جعفری شهسوارانی  که در سال 41 در شهسواران به دنیا  آمد و در پنجم آذر ماه سال 61 در عملیات رمضان در شلمچه به مقام والای شهادت نائل شد  نیز دیدار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو