مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۷ خبر داد

اجرای ۹۰ درصد فعالیت‌های عمرانی مدارس منطقه ۷

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۷ از اجرای ۹۰ درصدی فعالیتهای عمرانی طرح حمایت از مدارس در این منطقه خبر داد و گفت: تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تمام فعالیت های عمرانی مدارس به پایان خواهد رسید.

اجرای ۹۰ درصد فعالیت‌های عمرانی مدارس منطقه ۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سعید طلوعی با بیان این مطلب افزود: طرح حمایت از مدارس با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس سطح منطقه اجرا می شود.

    وی با تاکید بر اینکه به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان، بهسازی مدارس در قالب فعالیت‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه‌ای انجام می‌شود، یادآور شد: مجموعه فعالیت‌های عمرانی در این مدارس در قالب رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت ساختمان مدارس ،طبق برنامه زمان بندی در مدارسی که از سوی اداره آموزش و پرورش معرفی شده اند، در حال اجرا است.

    شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری نقش با اهمیتی دارند، در همین راستا اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 7، با همکاری و تعامل آموزش و پرورش اجرای طرح حمایت از مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

    به گفته وی هدف از اجرای این طرح ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس و کمک به تجهیز، بهسازی ونوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط‌های آموزشی، هوشمندسازی مدارس، کمک به تهیه و تأمین کتاب برای کتابخانه‌های مدارس و فعالیت‌های برنامه‌ای درزمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و زیست محیطی خواهد بود.

    طلوعی تاکید کرد: اولویت و رویکرد ما جهت اجرای بازسازی ،ایمن سازی و نوسازی مخصوصاً در مدارس کم برخوردار منطقه و همچنین تخصیص اعتبار بیشتر به دو مدرسه هیات امنایی شهرداری(ضیغمی و کرکه آبادی) بوده است که با همکاری‌های به عمل آمده تا امروز 90درصد تعمیرات و بازسازی مدارس انجام پذیرفته است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، وی با تاکید بر اینکه طرح حمایت از مدارس تا 15 شهریور به اتمام می رسد، اظهار داشت: لیستی از اقلام تجهیزاتی مدارس تهیه و جهت خرید و تحویل به مدارس در دست اقدام می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو