مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۰ تاکید کرد:

افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۰ از افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در آینده نزدیک در سطح منطقه خبر داد.

افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، عباس بابازاده شهردار منطقه 10 با اشاره به سیاست ها و خط مشی کلی شهرداری تهران برای ارائه خدمات شایسته و بهینه، افزایش رفاه و حس تعلق محلی و رفع دغدغه های شهروندان گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیتی، بافت فرسوده و کمبود زمین مناسب برای احداث فضاهای خدماتی و رفاهی با شناسایی و استفاده بهینه از نقاط بی دفاع شهری در آینده نزدیک شاهد افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی خواهیم بود.

    وی با اشاره به توسعه فضاهای سبز به عنوان یکی از مطالبات شهروندان افزود: عملیات اجرایی سه زمین چمن مصنوعی در محلات بریانک، زنجان جنوبی و هاشمی و همچنین 4 بوستانک در خیابان رنجبر، شهید چراغی و زنجان جنوبی در دست اقدام است.

    شهردار منطقه 10 تاکید کرد: دو بوستان شهید بیات و شهدای زینبیه نیز در مراحل پایانی قرار دارند که به زودی شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

    بابازاده با اشاره به ساماندهی محور خیابان رنجبر گفت: اجرای نقاشی دیواری جداره های مشرف به یادگار امام، تخریب املاک دارای خطر، نصب ست های ورزشی و برج های نوری، ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی، احداث پارکینگ های موقت و کاشت گونه های گیاهی از اقداماتی است که در این محور صورت گرفته است.

    وی افزود: احداث ساختمان میمنت، مرکز فرآموز، اسکان کارگری نواحی یک و دو در خیابان قزوین، اجرای طرح یکسان سازی تابلوها و پیرایش شهری خیابان امام خمینی، احداث دو بازار میوه و تره بار در محله هاشمی و سلسبیل جنوبی از دیگر اقدمات ما است.

    بابازاده تصریح کرد: اصلاح هندسی و تعریضی راستگرد در تقاطع مالک اشتر به بزرگراه یادگار امام نیز از پروژه های مهم ما است که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت و اقدامی رضایت بخش برای شهروندان باشیم.

    وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل مهرماه یکی از رئوس برنامه ها در آستانه فصل بازگشایی مدارک، اجرای طرح استقبال از مهر و رسیدگی به امور مدارس است.

    شهردار منطقه 10 گفت: رسیدگی و توجه ویژه به جامعه توان یابان از دیگر برنامه های مهم ما است که با توجه به شرایط خاصی که دارند مطالبات آنها باید مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

    وی اظهار داشت: مدیریت شهری منطقه هر ساله ضمن نیازسنجی در بحث تجهیزات، عمران و برنامه ریزی تمام هم و غم خود را برای ارائه خدمات به این قشر عزیز انجام می دهد.

    بابازاده افزود: نزدیک به 130 دانش آموز در مقطع ابتدایی در مدرسه عدالت در حال تحصیل هستند که کم توان ذهنی هستند.

    شهردار منطقه 10 تصریح کرد: ما با هدف رسیدگی به وضعیت آنها و بهبود شرایطشان سال گذشته ضمن نقاشی ساختمان مدرسه، وسایل ورزشی خاص و میز و نیمکت های متناسب با آنها را تهیه و جاسازی کردیم.

    وی گفت: امسال نیز تجهیزات الکترونیکی پیشرفته ای برای هوشمند سازی این مدرسه و همچنین میز و نیمکت دانش آموزان صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار