مدیران خودروعصر اعتبار

اعلام جزئیات پروژه‌های بنیادمسکن درشهرها

عصر ساختمان:معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساخت ۲۵ هزار واحد در شهرها برای نیازمندان، گفت: خیرین مسکن ساز هم ساخت ۲۴ هزار واحد را برعهده دارند.

اعلام جزئیات پروژه‌های بنیادمسکن درشهرها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

     به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ابرار، جواد حق شناس در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه بنیاد مسکن ساخت واحدهایی را در شهرها برعهده دارد، گفت: به جز پروژه‌های مسکن مهر، بنیاد مسکن 25 هزار واحد را در شهرهای مختلف در دست اجرا دارد که بنابر منابع اعتباری این واحدها به دسته‌های مختلفی تقسیم می شود. وی با بیان اینکه از جمله این واحدها، پروژه‌هایی مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها است، افزود: این واحدها با کمک استانداری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های مسئول خانواده‌های کم بضاعت مانند بهزیستی و کمیته امداد ساخته می‌شود. معاون بنیاد مسکن ادامه داد: این واحدها از تسهیلات پیش بینی شده مربوط به سفر مقام معظم رهبری برخوردار می‌شوند که این تسهیلات یا بصورت تقسیطی 7 ساله است و یا با مجوز هیات امنای حساب 100 بخشی از این وام ها در اختیارشان قرار می‌گیرد. حق شناس با اعلام اینکه برخی از این پروژه‌ها با قیمت تمام شده عرضه می‌شود، افزود: این واحدها پس از کارشناسی قیمت با یک بالاسری اندکی به متقاضیان واگذار می‌شود همچنین بخشی از پروژه ها مربوط به کمک دولت است که ما آن بخش از کمک دولت را در قالب قوانین بودجه دریافت می‌کنیم و بصورت تقسیطی یا بلاعوض در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم. وی با بیان اینکه قیمت باقیمانده واحدها را از روی تسهیلات بانکی و دریافت متقاضی به قیمت تمام شده انجام می دهیم، اظهار داشت: خیرین مسکن ساز هم 24 هزار واحد در دست اجرا دارند و این واحدها بنابر شرایطی که خیّر تعیین می‌کند، واگذار می شود. معاون بنیاد مسکن با اشاره به اینکه میزان تسهیلات 15 تا 20 میلیون درنظر می‌گیرند و گاهی از تسهیلات مسکن مهر هم استفاده شده است، گفت: گاهی آورده متقاضی را هم خیّر می پردازد و برخی از خیّرین پرداخت اقساط را هم انجام می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار