مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل تاکید کرد:

گروه شرکت های ساختمانی ملل ؛ خدمتی نوین در عرصه ساخت و ساز

کیفیت ساخت و ایجاد اشتغال در گروه شرکت های ساختمانی ملل

عصر ساختمان- مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با بیان اینکه این موسسه بر رعایت ساخت ساختمان هایی با استاندارد های روز تاکید دارد، گفت: موسسه ملل همواره در کنار صنعتگران و تولید کنندگان از جمله تولیدکنندگان بخش ساختمان قرار دارد.

گروه شرکت های ساختمانی ملل ؛ خدمتی نوین در عرصه ساخت و ساز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، سید امین جوادی در گفت وگو با "عصرساختمان" با بیان اینکه کشور در دو صنعت به خودکفایی رسیده است، گفت: جمهوری اسلامی در دو صنعت پزشکی و مهندسی که از صنایع کلیدی بشمار می‌آید، توانسته است به خود کفایی دست یابد.
    وی افزود: صنعت ساختمان یکی از صنایع بسیار مهم درکشور محسوب می شود که با توجه به ماهیت آن یکی از بخش‌های اقتصادی پیشران به حساب می‌آید که صنایع بسیاری به آن وابسته است.0
    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با بیان اینکه نظام بانکی باید در کنار تولیدکنندگان و صنایع قرار گیرند، اظهارداشت: موسسه ملل در سال های اخیر توانسته است با برنامه ریزی های دقیق همواره در کنار صنایع کشور و در خدمت تولید باشد.
    جوادی ادامه داد: توجه داشت باشیم سپرده‌هایی که از سوی مردم در نظام بانکی کشور تجهیز می شود باید در مسیر هایی قرار گیرد که منافع ملی کشور تامین شود به همین دلیل موسسه اعتباری ملل با ورود به این عرصه در کنار صنعتگران و تولید کنندگان از جمله بخش ساختمان بوده است.
    وی با تاکید بر نظارت این موسسه بر پروژه‌های در دست احداث این موسسه، گفت: موسسه اعتباری ملل در پروژه‌های ساختمانی که مشارکت دارد بر رعایت ساخت ساختمان‌هایی با استانداردهای روز تاکید دارد و در این زمینه نیز نظارت دقیق و مستمر دارد.
    جوادی با بیان اینکه در پروژه‌های ساختمانی این موسسه از مهندسین کارآمد و با دانش بالا بهره برده شده است، ادامه داد: در حال حاضر در دنیای کنونی دیگر آزمون و خطا معنایی ندارد چرا که امروزه علم، دانش و تکنولوژی درصنعت ساختمان به مرحله ای رسیده که جایی برای آزمون و خطا نگذاشته است و خوشبختانه در کشور ما نیز صنعت‌گران ساختمانی از دانش کافی برخوردار هستند.
    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل درباره ارائه تسهیلات برای خریداران ساختمان گفت: در پروژه‌هایی که این موسسه مشارکت دارد برای خریداران خود به طور یقین تسهیلاتی را در نظر خواهد گرفت.
    وی ادامه داد: کسانی که از ما خرید کنند به طوریقین می توانند هم مسکنی با کیفیت بالا و با تکنولوژی روز خریداری و هم از تسهیلاتی که موسسه ملل در نظر گرفته است، استفاده کنند.
    جوادی با اشاره به اینکه در پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم منافع ملی در نظر گرفته می شود، افزود: موسسه اعتباری ملل در پروژه هایی مشارکت می کند که منافع ملی تامین و به اشتغال زایی که مدنظر مقام معظم رهبری است، کمک کند. در حال حاضر در تمامی نقاط کشور به طور گسترده فعال هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار