مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۱۵ طرح عمرانی و راهداری در آزادشهر

عصر ساختمان:رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس و آزادشهر از بهره برداری ۱۵ طرح عمرانی بخش راهداری و مسکن در حوزه شهرستان آزادشهر در ایام فجر ۹۴ خبر داد.

اجرای ۱۵ طرح عمرانی و راهداری در آزادشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی اصغر خسروی، اظهار داشت: از این تعداد 11 طرح در حوزه راهداری، دو طرح در حوزه مسکن و شهرسازی و دو طرح نیز در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راههای اصلی می باشد.
    وی گفت: برای عملیات اجرایی این طرح ها درمجموع مبلغ 259 میلیارد و 359 میلیون ریال از محل منابع استانی و ملی و تسهیلات بانکی هزینه شده که 127 میلیارد و 258 میلیون ریال درحوزه طرح های راهداری، 110 میلیارد و 476 میلیون ریال درحوزه مسکن و شهرسازی و 21 میلیارد و 625 میلیون ریال درحوزه مدیریت ساخت و توسعه راههای اصلی است.
    خسروی لکه گیری و روکش آسفالت محور آزادشهر - خوش ییلاق و مسیر آزادشهر - گنبدکاووس، احداث رادیه و برید و مقاوم سازی پل آق امام، مقاوم سازی پل شور سو محور خوش ییلاق، خط کشی راههای اصلی و فرعی، نصب تابلوهای هدایت مسیر، احداث انبار شماره 2 شن و نمک و آشیانه ماشین آلات خوش ییلاق و اجرای حفاظ جهت ارتقای ایمنی محورهای اصلی را ازجمله طرح های افتتاحی حوزه راهداری شهرستان آزادشهر در دهه فجر امسال برشمرد.
    وی، افتتاح 176 واحد مسکن، تهیه طرح جامع و تفضیلی نگین شهر، اجرای بیس، آسفالت و ابنیه فنی محور رحیم آباد و احداث پل باکسی دو متری درمحور وامنان - سیب چال را چهار طرح افتتاحی درحوزه شهرسازی و مدیریت ساخت و توسعه راههای اصلی اعلام کرد.
    شهرستان آزادشهر با افزون بر 91 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و در مجموع 872 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی