مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن گنبدکاووس:

طرح هادی در ۴۱ روستای گنبدکاووس با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال جاری از محل اعتبارات تملک و دارایی, در ۴۱ روستای شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان طرح هادی اجرا می‌شود.

طرح هادی در ۴۱ روستای گنبدکاووس با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ولی الله رضایی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شرق استان گلستان اظهار داشت: از تعداد 41 روستا اجرای این طرح, 23 روستا از پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته و 18 پروژه جدید است.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس افزود: در مجموع از ابتدا طرح هادی در فاز نخست 50 روستا و در فاز دوم 10 روستا در اجرای طرح هادی قرار گرفتند.

    وی یادآور شد: در زمینه تهیه طرح هادی, در سال جاری 10 روستا در اجرای تهیه طرح و بازنگری قرار می‌گیرد و در حال حاضر همه روستاهای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی هستند.

    رضایی در بخش مسکن روستایی تاکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون به 10 هزارو 258 واحد مسکونی تسهیلات پرداخت شده که از این تعداد 2 هزارو 495 واحد تکمیل و به پایان رسیده و 763 واحد در حال ساخت است.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس افزود: این تسهیلات با مبالغ 18 و 20 میلیون تومانی است که تسهیلات 18 میلیون تومانی برای واحدهایی که درجا می‌سازند و تسهیلات 20 میلیون تومانی برای مناطق مرزی است.

    وی درباره سنددار کردن اراضی اظهار داشت: با همکاری اداره ثبت و اسناد گنبدکاووس در همه روستاهای دارای اصلاحات تاکنون 18 هزارو 300 جلد سند مالکیت صادر و به مردم تحویل شده و در بقیه روستاها که املاکی هستند که شامل 150 روستا است قرار بود با همکاری بنیاد علوی در مورد سنددار کردن اقدام کنیم.

    رضایی یادآور شد: در سال گذشته تفاهم نامه‌ای با بنیاد علوی امضا شد و یک‌هزار و 116 قطعه نقشه تاکنون تحویل بنیاد علوی شده که تاکنون پاسخی ندادند.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه خدمات فنی, از سال 84 تاکنون 41 هزار و 910 فقره پروانه ساختمان آب و برق صادر شد که در سال 95 این تعداد به 6 هزار و 490 فقره رسید.

    رضایی درباره مسکن شهری تصریح کرد: در سنوات گذشته 352 واحد مسکونی شهری احداث و تحویل شد  و در سال جاری 60 واحد در حال ساخت و واگذاری به مردم است.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس درباره پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: 200 واحد مسکن روستایی با اعتبار 3 میلیارد در روستاهای حوزه شهرستان به بهره‌برداری رسید و در راستای طرح هادی یک‌هزار و 750 مترمربع طول با عرض متوسط 9 مترمربع که مجموع 15 هزار و 750 مترمربع با اعتبار 771 میلیون تومان اجرا شد.

    وی افزود: با مشارکت دهیاری در روستای زابل‌آباد, 2 هزار و 500 مترمربع طول و عرض متوسط 6 مترمربع در مجموع 15 هزار مترمربع با اعتبار 375 میلیون تومان طرح هادی اجرا شد.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در مجموع در هفته دولت سال جاری 4 میلیارد و 146 میلیون تومان جهت ساخت واحد مسکونی روستایی و اجرای طرح هادی در گنبدکاووس هزینه شده است.

    رضایی درباره عملکرد سال گذشته بنیاد مسکن اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 7 میلیارد تومان برای بنیاد مسکن مصوب شد که از این مبلغ تنها 800 میلیون تومان تخصیص یافت اما به صورت دیون روستاهای بالخان, فدوی و با مشارکت دهیاری‌های روستاهای قزاقلی, زابل‌آباد و آق‌قایه که در مجموع 5 روستا بودند با اعتبار 2 میلیارد و 316 میلیون تومان طرح هادی اجرا شد.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس افزود:  از این مبلغ 372 میلیون تومان توسط دهیاری‌ها و یک میلیارد و 944 میلیون تومان توسط بنیاد پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو