مدیران خودروعصر اعتبار

چند میلیون کدپستی به اماکن اختصاص داده می‌شود؟

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: ۵۲.۵ میلیون کدپستی در راستای اجرای سامانه یکپارچه نشانی املاک (جی نف) به اماکن شهری و روستایی کشور اختصاص داده شده است.

چند میلیون کدپستی به اماکن اختصاص داده می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: پروژه جی نف (سامانه یکپارچه نشانی املاک) در استان کرمان باید به صورت جدی دنبال شود زیرا این طرح در پنج استان بزرگ کشور آغاز شده است.

    مهری با اشاره به اینکه در سامانه جی نف به هر مکان یک کدپستی داده می شود که مورد استفاده همه دستگاه ها قرار می گیرد گفت: در اجرای این طرح یک آدرس استاندارد برای املاک تعیین می شود.

    وی تصریح کرد: طول و عرض جغرافیایی دادن به مکان از دیگر مزیت های سامانه یکپارچه نشانی املاک است و با این کار مشخصات مکان در دنیا یونیک می شود.

    مهری یادآور شد: با اجرای سامانه جی نف، مکان هوشمند شکل گرفته و سرویس های مبتنی بر مکان هوشمند قابلیت اجرا می یابد و در این راستا می توان خدمات متفاوتی را به جامعه ارائه کرد.

    وی با تاکید بر اینکه باید در رابطه با مکان غنی سازی اطلاعات انجام داد بیان کرد: هویت مکان، افراد و کسب و کار سه ضلع مثلثی است که اگر وجود نداشته باشند اختلاس های بزرگ شکل گرفته، شفاف سازی مالکیت حاصل نمی شود و پرونده های بی شماری در دستگاه قضایی مطرح می شود.

    وی با تاکید بر اینکه معابر بی نام از مشکلاتی است که باید تعیین تکلیف شوند گفت: واحدهای فاقد پلاک نیز باید ساماندهی شوند تا هویت مکان در کشور مشخص شود.

    مهری با اشاره به اینکه ارائه خدمات ویژه شهروندی تحولی در خدمت رسانی به مردم است افزود: در این رابطه 140 خدمت احصا شده که شهروندان می توانند ازطریق اپلیکیشن ها(نرم افزار) و شماره تلفن های موجود، با صنوف در ارتباط باشند و از خدمات آنها استفاده کنند.

    مهری اظهار کرد: براساس پیش بینی های سازمان ملل در سال 2045 ، سه درصد اشتغال در بخش صنعت، چهار درصد در بخش کشاورزی و 93 درصد در بخش خدمات خواهد بود.

    وی ادامه داد: مردم به اطلاعات شفاف، خدمت در دسترس و بهای مناسب نیاز دارند که این ویژگی ها در خدمات جدید پست به صورت همزمان وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو