مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ساخت و تکمیل بیمارستان نهاوند با ۶۰ میلیارد تومان

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هفته گذشته افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساخت و تکمیل بیمارستان نهاوند با ۶۰ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد علیزاده جزئیات بیمارستان 185 تختخوابی شهید آیت‌الله علی قدوسی نهاوند در استان همدان که هفته گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت را اعلام کرد.

    وی افزود: روز پنجشنبه همزمان با روز عرفه بیمارستان بزرگ 185 تختخوابی نهاوند را با حضور وزیر بهداشت و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح کردیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان، اولین بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در شهرستان نهاوند بوده که در زیربنای 13 هزار مترمربع و در 4 طبقه احداث شده است. این بیمارستان یک بیمارستان جنرال (عمومی) است که دارای بخش های تخصصی همچون داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و بخش جراحی است.

    به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، بیمارستان آیت‌الله قدوسی دارای پنج اتاق عمل و پنج سوئیت زنان و زایمان است. همچنین، این بیمارستان 17 تخت مراقبت‌های ویژه دارد. بخش اورژانس این بیمارستان نیز با توجه به نیازهای منطقه به 21 تخت افزایش پیدا کرده است.

    علیزاده ادامه داد: علاوه بر اورژانس بیمارستان شهید قدوسی دارای درمانگاه است که در درمانگاه نیز بخش‌های مختلفی همچون دندانپزشکی، کلینیک‌های معاینه چشم، داخلی، قلب، ارتوپدی و بخش‌های مختلف در آن پیش‌بینی شده است.

    وی خاطرنشان کرد: برای این بیمارستان 40 میلیارد تومان هزینه ساخت و 20 میلیارد تومان نیز هزینه تکمیل در نظر گرفته شد که مجموعا این پروژه با 60 میلیارد تومان در روز عرفه (پنج شنبه هفته گذشته) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تا پایان ماه جاری چند بیمارستان و ساختمان دولتی و عمومی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار