مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

عقد قرارداد محدوده بازار تاریخی شهر نراق در استان مرکزی

عصر ساختمان- اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از انعقاد قرارداد پروژه طراحی شهری خیابان امام خمینی(ره) نراق (محدوده بازار تاریخی این شهر) خبر داد.

عقد قرارداد محدوده بازار تاریخی شهر نراق در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی بیات در ابتدای این گفتگو با معرفی اداره طراحی شهری و معماری این مدیریت گفت: یکی از بخش‌های مهم مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل، اداره طراحی شهری و معماری است که وظایف مربوط به راهبری و مدیریت: 1-جلسات کمیته سیما و منظر شهری 2-نظارت بر اجرای طراحی شهری 3-بررسی، اعلام نظر و تائید نقشه‌های مربوط به طراحی شهری معماری را بر عهده دارد ضمن اینکه راهبری و دبیرخانه امور مربوط به طرح‌های شهری نراق به این اداره محول شده است.

    وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در این اداره در سال 95، گام‌های بلندی در زمینه طرح‌های شهری نراق برداشته شد که منجر به ابلاغ طرح ویژه نراق از طرف دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به استانداری مرکزی در تیرماه گذشته شد و در همین راستا، در نیمه دوم مردادماه امسال، قرارداد تهیه پروژه طراحی شهری ورودی بازار شهر، با اعتبار 340 میلیون تومان منعقد شده و امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسد.

    مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل در خصوص ویژگی‌های این طرح که مدت تهیه آن یک سال خواهد بود، افزود: لازم به یادآوری است که این طرح با جهت‌گیری و رویکرد ساماندهی بناهای محور بازار تاریخی این شهر و مناسب‌سازی محیط شهری و همچنین ساختمان‌ها و فضای شهری برای معلولین و... موجب خواهد شد تا شهر نراق به عنوان یکی از عناصر قدیمی پهنه –محور تاریخی کاشان -قم در حفظ و احیاء نقش تاریخی و گردشگری تقویت و معرفی شود که در نهایت باعث رونق بخشی به محور بازار این شهر گردیده و در جذب نیروی انسانی و گردشگر مؤثر خواهد بود.

    گفتنی است تهیه این پروژه توسط دانشگاه کاشان به مشاور تهیه‌کننده طرح آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار