مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:

مشخصات پل روی سد گلورد منطبق با راه روستایی نیست

عصر ساختمان- مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: مشخصات پل روی سد گلورد منطبق با ابعاد سطح و راه روستایی نیست و باید به دنبال جاده جایگزین باشیم.

مشخصات پل روی سد گلورد منطبق با راه روستایی نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، مدیرعامل آب منطقه ای مازندران صبح امروز در جلسه بررسی پروژه های نیمه تمام شهرستان بهشهر  در خصوص پروژه ی مهم سد گلورد گفت: با توجه به اینکه جاده فعلی بعد از آبگیری سد گلورد به زیرآب خواهد رفت گزینه‌هایی برای جایگزینی مطرح شد که یکی از آنها پل روی سد گلورد بود که از ابتدا موافق آن نبودیم.

    محمد ابراهیم یخکشی پل در نظر گرفته شده را دارای 80 متر ارتفاع و 400 متر دهنه دانست و اضافه کرد: مشخصات پل روی سد گلورد در انطباق با ابعاد سطح و راه روستایی نبوده و هزینه مالی و اجرایی آن سنگین می باشد و از نظر پدافند غیرعامل نیز محدودیت هایی برای سد وجود دارد.

    وی ادامه داد : با در نظر گرفتن ملاحظات مردمی جاده ی جایگزین باید احداث شود البته به دلیل محدودیت های نقدینگی آب گیری سد با تاخیر مواجه شد.

    مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: برای جاده جایگزین مطالعات انجام و گزینه جدید مطرح شده که نیاز به بررسی با دستگاه های ذیربط است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی