مدیران خودروعصر اعتبار

۲۱ بیمارستان دولتی‌ساز تا پایان امسال افتتاح می‌شوند

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی ‌ و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از افتتاح ۲۱ بیمارستان با ظرفیت دو هزار و ۱۶۰ تخت در سراسر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

۲۱ بیمارستان دولتی‌ساز تا پایان امسال افتتاح می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان زرندیه افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی 14 بیمارستان با ظرفیت هزار و 250 تخت به طور همزمان در حال اجراست و در مرحله تجهیز یا بهره‌برداری آزمایشی قرار دارند.

    وی با اشاره به اجرای طرح‌های گوناگون در وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل پروژه‌های بیمارستانی، ورزشگاهی، ندامتگاه‌ها و مصلی‌هاست که در سراسر کشور در حال اجراست.

    معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیته مشترک بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت در زمینه پروژه‌های بیمارستانی خبر داد و افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بر این شده تا پروژه‌های بیمارستانی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند در اولویت قرار بگیرند تا بتوان آنها را در کوتاه‌ترین زمان به اتمام رساند.

    وی تاکید کرد: با توجه به نگاه دولت به بحث سلامت در این زمینه اقدامات بزرگ و اساسی صورت گرفته و اعتبارات مناسبی برای امسال دیده شده است، در لایحه بودجه هم اعتبارات سال آتی از رشد مناسبی برخوردار است وامیدواریم بتوانیم پروژه‌ها را به نحو مطلوبی اجرا کرده و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم.

    به گفته وی، امسال علیرغم تنگناهای اقتصادی موجود، اعتبار این پروژه‌ها تخصیص یافته است و امید است این پروژه‌ها امسال به اتمام برسد.

    معاون وزیر راه تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های جدید وزارت بهداشت برای حفظ بیمارستان مرکز شهرستان به نظر می رسد نگاه فوق تخصصی به بیمارستان جدید وجود دارد و ما نیز آمادگی داریم امسال نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار