مدیران خودروعصر اعتبار

طرح های مسکن مهر در ۱۴ شهرستان آذربایجان غربی امسال تحویل متقاضیان می شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی با اشاره به تحویل ۳۸ هزار و ۹۲۷ واحد مسکن مهر در استان گفت: این طرح در استان از ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که تا پایان سال جاری پروژه های مسکن مهر استان به جز سه شهر ارومیه، مهاباد و سردشت به اتمام می رسد.

طرح های مسکن مهر در ۱۴ شهرستان آذربایجان غربی امسال تحویل متقاضیان می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، ابراهیم مبارک قدم روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مسکن مهر در شهرستان نقده افزود: 40 هزار و 874 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 40 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد.
    وی اظهار کرد: اتمام طرح مسکن مهر در سه شهر ارومیه، مهاباد و سردشت به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی از جمله مشکلات آب و فاضلاب و مدرسه و برخی مشکلات حقوقی با مشکل مواجه شده که امیدواریم در 6 ماهه اول سال 1397 این مشکلات حل شود.
    وی با اشاره به اینکه روز شمار اتمام پروژهای مسکن مهر آذربایجان غربی تدوین شده است، ادامه داد: نظارت بر ساخت پروژه های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسات منظم شورای تامین مسکن استان پیگیری می شود.
    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اتمام پروژه های مسکن مهر در پنج شهر اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، سلماس و‌ تکاب گفت: مساکن مهر این شهرستان ها به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است و مساکن مهر در پنج شهر ماکو، خوی، نقده، شاهین دژ و بوکان با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
    مبارک قدم ادامه داد: 110 میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط بانک های عامل استان به 34 هزار 378 متقاضی مسکن مهر پرداخت شده و میانگین تسهیلات اعطایی برای هر واحد حدود 400 میلیون ریال است.
    51 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر آذربایجان غربی برای احداث مصوب شده است که تاکنون حدود 44 هزار واحد از آن ها احداث شده است.
    در شهرستان نقده 2 هزار و 312 واحد مسکن مهر وجود دارد که تا کنون حدود 2 هزار واحد افتتاح شده که 346 واحد آنها نیز در حال اتمام و افتتاح هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو