مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبرداد

پرداخت ۱۳ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران

عصر ساختمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:در ۴ سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۳ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران پرداخت شد.

پرداخت ۱۳ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، نعمت‌الله ترکی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز سی و دومین جلسه اقتصاد مقاومتی برگزار شد که اولین دستور جلسه مربوط به گزارش شهرستان شمیرانات در خصوص 5 پروژه در بخش‌‌های گردشگری، اقتصادی و انرژی بود.

    وی افزود: با توجه به وضعیت گردشگری که شهرستان شمیرانات دارد در این پروژه‌ها مسائل زیست‌محیطی نیز باید لحاظ شود و با توجه به این موضوع تسریع در اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیان داشت: پروژه‌های شهرستان شمیرانات 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال 12 هزار نفر دیده شده است و تمامی دستگاه‌های ذیربط بر نحوه اجرای این پروژه‌ها نظارت دارند.

    وی ادامه داد: تمامی طرح‌های در نظر گرفته شده برای این شهرستان در راستای افزایش اشتغال بوده است و بخش خصوصی در این حوزه ورود جدی داشته است.

    ترکی افزود: موضوع بعدی که در دستور جلسه قرار گرفت ارائه خدمات نیابتی توسط یکی از شرکت‌های خصوصی بوده تا بر اساس این طرح خدمات مستقیم و غیرمستقیم در سطح استان تهران به صورت غیرحضوری ارائه داده شود.

    ترکی ادامه داد: با توجه به موضوعات آلودگی هوا و صوت اجرای چنین طرحی دو سال مطالعه داشته است و از 17 تا 18 مهرماه در شهر تهران آغاز به کار می‌کند.

    وی افزود: خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد به صورت تلفنی و اینترنتی است و شهروندان می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را تنها با یک تماس تلفنی دریافت کنند.

    ترکی در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر اینکه در 4 سال گذشته چه میزان مبلغی را شهرداری تهران پرداخت شده است،‌گفت: بر اساس قانون مالیات ارزش بر افزوده 70 درصد در اختیار شهرداری‌ها و 30 درصد در اختیار بهداری‌ها قرار می‌گیرد.

    وی افزود: در 4 سال گذشته 13 هزار میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری تهران پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار