مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار رشت:

طبیعت رشت باید برند این شهر محسوب شود

عصر ساختمان- شهردار رشت گفت: محیط زیست و طبیعت رشت باید برند این شهر محسوب شوند.

طبیعت رشت باید برند این شهر محسوب شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، نصرتی، شهردار رشت گفت: ما در شهر رشت و استان گیلان جاذبه‌هایی داریم که با همکاری همشهریان رشتی در سراسر ایران می‌توانیم برنامه‌های توسعه و تحول و شکوفایی رشت را به نحو احسن پیش ببریم.

    وی افزود: رشت جزو 39 شهری است که در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته و اولین شهر است که کنار منطقه آزاد است و این یکی از ویژگی‌های مهم این شهر محسوب می‌شود.استان گیلان با مرکزیت رشت این قابلیت را دارد که به معنای واقعی می‌توان مقصد گردشگری باشد که با این کار تولید، اشتغال، تولید ثروت برای این شهرستان فراهم می‌شود.

    وی افزود: اگر میثاقی داشته باشیم که بتوانیم از فرصت‌ها استفاده موثر و مفید داشته باشیم باید از اولین‌ها شروع به کار گیریم.

    نصرتی ادامه داد: با مصوبه خوراک‌شناسی که در سال 2015 ازطرف سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسید ثابت شد که شهرستان رشت بالاترین ویژگی را در بحث خوراکی و غذاهای سنتی دارد. باید طوری برنامه ریزی کنیم که گردشگران هم از اسکان مناسب و هم از غذاهای سنتی شهر رشت کمال رضایت را داشته باشند. این نیز مستلزم تلاش ما در این حوزه است که بتوانیم شرایط خوبی برای گردشگران مهیا کنیم.

    وی تشریح کرد:  محیط زیست و طبیعت رشت باید برند این شهر محسوب شوند. رودخانه‌ها، گوهر رود، زرجوب، تالاب عینک که برای این کار نیز نیاز به سرمایه‌گذاری داریم تا بتوانیم این فضا را به جایگاه واقعی خود برسانیم.آژانس‌های بین‌المللی نیز همکاری‌های لازم را در جهت تسیهل برنامه‌های ارائه شده انجام خواهند داد. ما عهدی که در این شب‌ها بستیم را دنبال خواهیم کرد.

    نصرتی گفت: کنوانسیون رامسر که متولی تالاب‌های جهانی است چرا تا به حال تالاب عینک ثبت جهانی شده است؟!

    وی با اشاره به برندسازی گفت:رشت دارای چهره‌ها وشخصیت‌های ملی است که برای انجام این برنامه‌ها قول همکاری با ما را داده‌اند.

    وی در پایان گفت: طی ارائه برنامه‌ای به شورای محترم شهر اشاره به این موضوع کردم که انجام کارهای روزمره در حوزه شهری وظیفه شهرداری است. ما باید کار خاص در شهر انجام دهیم که با همکاری و همدلی مسئولین مربوطه برنامه‌های تدبیر شده قابل اجرا خواهد بود و با قدم‌های استوار و محکم و کنار گذاشتن حواشی موجود به کار می‌پردازیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار