مدیران خودروعصر اعتبار

پروژه‌های راه و مسکن استان اصفهان که در دهه فجر افتتاح می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: همزمان با سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ هزار و۴۲۳ واحد مسکن مهر و ۹۰ پروژه راهسازی وراهداری و یک بیمارستان عمومی در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه‌های راه و مسکن استان اصفهان که در دهه فجر افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حجت الله غلامی افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در آینده‌ای نزدیک بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌گردد.

    وی گفت: از این تعداد یکهزار و 637 واحد آن مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، یکهزار و652 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 7هزار و134 واحد مربوط به شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر می‌باشد که با اعتباری بیش از 5 هزار میلیارد ریال آماده تحویل است.

    وی اظهار کرد: از 222 هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان که در برنامه‌های این استان بوده تا کنون 181 هزار واحد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که 10هزارو 423 واحد آن در دهه فجر سال جاری و مابقی تا پایان شهریورماه سال 95 آماده تحویل خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به افتتاح این مرحله از مسکن مهر استان اصفهان افزود: در مجموع افتتاحیه‌های این استان در بخش مسکن مهرشهری وروستایی به بیش از 191هزار واحد خواهد رسید که نشانگر تحقق 90 درصدی برنامه تامین مسکن مهر استان اصفهان است.

    غلامی با اشاره به 90 پروژه راهسازی و راهداری آماده افتتاح این اداره کل تصریح کرد: 17 پروژه احداث، بهسازی و آسفالت باند دوم، 36 پروژه روکش آسفالت گرم راههای اصلی، چهار پروژه احداث و ساماندهی پل و تقاطع، هفت پروژه آسفالت گرم و سطحی راه‌های روستایی و 26 پروژه در قالب ملایم سازی، ایمن سازی، تجدید خط کشی، اجرای روشنایی، تهیه و نصب علائم ایمنی و اجرا و نصب گاردریل و ... با اعتباری بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

    این مقام ارشد راه و شهرسازی از جمله مهمترین پروژه‌های راهسازی آماده افتتاح به عنوان پروژه بزرگراهی در استان را محور نایین – انارک، بادرود – کاشان، گلپایگان – موته، خمین – گلپایگان، محمدآباد – نصرآباد، علویجه به پلیس راه، سفیدشهر – محمدآباد، قلعه شور – رحیم آباد، اوزونبلاغ – فریدونشهر، کلیشاد – اسلام آباد، مبارکه – طالخونچه – بروجن نام برد و گفت: 118کیلومتر بزرگراه، 15 کیلومتر بهسازی راه روستایی، 53کیلومتر راه اصلی و هفت دستگاه پل و تقاطع در این راستا احداث شده است.

    وی از افتتاح پروژه بیمارستان 140 تخت خوابی کلیشاد خبر داد وگفت: این بیمارستان در شهرستان فلاورجان در چهار طبقه با مساحت 19 هزار و 353 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 99 درصد آماده بهره‌برداری است.

    مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نوع کاربری بیمارستان کلیشاد را عمومی عنوان کرد و افزود: این بیمارستان با امکانات انجام اعمال جراحی و دارا بودن بخش‌های مختلف از جمله بخش بستری زنان و زایمان، بستری کودکان، داخلی، icu ، ccu، پلی کلینیک تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، اورژانس و بخشهای تخصصی دیگر با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه مدیریت استان و تمام کارکنان مجموعه راه وشهرسازی و تامین منابع مالی لازم بتوان شاهد توسعه و رونق هرچه بیشتر پروژه‌های راه و مسکن در استان پهناور اصفهان باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی