مدیران خودروعصر اعتبار

رونق ساخت‌و‌ساز در اصفهان با همگرایی شهرداری و نظام مهندسی صورت می‌گیرد

عصر ساختمان:شهردار اصفهان گفت: با همگرایی و تقویت همکاری میان شهرداری و نظام مهندسی می‌توان ساخت‌و‌ساز در اصفهان را رونق بخشید.

رونق ساخت‌و‌ساز در اصفهان با همگرایی شهرداری و نظام مهندسی صورت می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در نشست صمیمانه با هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی اصفهان اظهار کرد: اشتراک گفتمان و ادبیات مدیران شهری اصفهان با نظام مهندسی و آشنایی آنها با مسائل و مشکلات شهری گام بزرگی در جهت رفع آن است.
    وی با بیان اینکه همه ما اعضای یک خانواده هستیم، تصریح کرد: با گرفتن گوشه‌ای از کار و قناعت در چارچوب کاری مشخص شده می‌توانیم بخش اعظمی از این بار را با کمک یکدیگر بلند کنیم.
    شهردار ادامه داد: اکنون دیگر زمان بیان مشکلات نیست و با آگاهی که از آن داریم و نه با به رخ کشیدن اقتدارمان باید در راستای رفع این مشکلات فائق شویم.
    وی خاطر نشان کرد: بازی برد برد شهرداری و نظام مهندسی در نهایت برد برای مردم است.
    جمالی‌نژاد وضعیت ساخت‌و‌ساز در اصفهان را نسبت به بسیاری از کلانشهرهای دیگر مثبت دانست و بیان کرد: ضریب حساسیت بالای مردم اصفهان و فهیم بودن آنها یک حسن و امتیازی است که نصیب مدیران شهری شده است.
    وی افزود: شهرداری اصفهان توانسته یک اقتصاد درون‌زا در قالب فضایی شاد در شهر را فراهم آورد تا رکود ساخت‌و‌ساز به اصفهان آسیبی وارد نکند.
    شهردار اصفهان با اشاره به اینکه هدف همه ما اصفهانی آباد است، تاکید کرد: در چنین شرایطی با توسعه ارتباط میان شهرداری و نظام مهندسی و ایجاد فضای همدلی و همفکری می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.
    وی با اشاره به ورود تکنولوژی‌های جدید و توسعه در عرصه مهندسی خواستار کاهش تشریفات زائد جهت صدور پروانه ساخت در شهرداری شد و اضافه کرد: باید با درک درد همدیگر و انجام جلسات مداوم در راستای برطرف کردن این مشکلات گام‌های موثری برداریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو