مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

افتتاح مسکن مهر پردیس هر ماه انجام می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: افتتاح مسکن مهر پردیس هر ماه انجام می‌شود و افتتاح‌ها طی ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته است.

افتتاح مسکن مهر پردیس هر ماه انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سعید غفوری در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در ادامه افتتاح‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که از ابتدا بنا و سیاست ما در آن محله‌محوری بود، کار را در یکی از محلات فاز هشت پردیس از اواخر سال گذشته با افتتاح دو مرکز آموزشی، یک باب مسجد و یک پارک محله‌ای آغاز کردیم.

    وی گفت: در ادامه همان افتتاح‌ها، یک هزار و 112 واحد مسکونی در هفت نقطه متفاوت فاز هشت پردیس افتتاح شد و در آینده تحویل متقاضیان خواهیم داد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در فاز 11 پردیس نیز دو هزار و 6 واحد مسکونی را افتتاح و روند تحویل آن را آغاز کردیم؛ در مجموع سه هزار و 218 واحد مسکن مهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.

    غفوری ادامه داد: افتتاح‌ها طی ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته است و تا امروز 21 هزار و 700 واحد مسکونی را افتتاح کرده‌ایم؛ اما راه دشواری در پیش داریم.

    وی تصریح کرد: با همتی که در مسؤولان شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و دیگر دستگاه‌ها وجود دارد، امیدواریم هر چه بیشتر این روند سرعت بگیرد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: تلاش داریم تا با تعامل با دیگر دستگاه‌ها همین همت را در پیش گرفته تا در افتتاح بعدی دو برابر تعداد واحدهای اخیر را افتتاح کنیم و روند افتتاح، تحویل و سکونت تا پایان سال ادامه داشته باشد.

    وی در خصوص زمان افتتاح بعدی در پردیس اظهار کرد: با تأکید رئیس‌جمهوری و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی سعی داریم افتتاح مسکن مهر پردیس را هر ماهه به‌صورت مداوم انجام دهیم و در انتهای مهرماه در صورت رسیدن به تعداد مدنظر واحدهای آماده تحویل، این اقدام انجام خواهد شد.

    غفوری در خصوص عدم اسکان متقاضیان در واحدهای تحویل‌شده گفت: مجموعه‌ای از عوامل در شهر جدید پردیس و مسکن مهر آن وجود دارد که ازجمله تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان و خدمات زیربنایی و روبنایی که بخشی از این خدمات بر عهده شرکت عمران شهر جدید پردیس است و باید انجام شود.

    وی تصریح کرد: فاز 11 پردیس و محله ایرانشهر با امکانات کامل مراکز آموزشی، واحدهای تجاری، مسجد و... افتتاح شده و مردم به مرور در آن ساکن شدند و برای دیگر محلات نیز با ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان باید کار را انجام دهیم و با این اقدامات و افزایش تعامل‌ها سعی در سرعت بخشیدن به ارائه خدمات داریم.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: امروز باید دستگاه‌های متولی پای‌کار باشند تا با سرعت بخشیدن به تحویل و نصب انشعابات در بخش‌های آب، برق، گاز و فاضلاب توسط آنها و با هماهنگی و سرعت بیشتر این رغبت در مردم به وجود بیاید تا به‌سرعت در پردیس ساکن شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو