مدیران خودروعصر اعتبار

بت‌شکن مطرح کرد؛

ایجاد حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت با راه‌اندازی مرکز کارآفرینی بانک‌مسکن

عصر ساختمان- مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام ایجاد حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت با راه‌اندازی مرکز کارآفرینی بانک مسکن، گفت: در حدود ۵۰ میلیون تومان برای هر فرد در نظر گرفته‌ایم که با شرکت سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن سرمایه‌گذاری مشترکی روی این ایده‌ها انجام می‌دهیم.

ایجاد حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت با راه‌اندازی مرکز کارآفرینی بانک‌مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن همچنین در حاشیه مراسم افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بانک‌مسکن به عنوان یک بانک دولتی وظیفه و ماموریت خود می‌بیند که به اشتغال‌آفرینی کشور، به ویژه جوانان تحصیلکرده در حوزه مسکن، راه و حمل و نقل کمک کند.

    مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: خدماتی که مرکز توسعه کارآفرینی بانک‌مسکن ارایه می‌کند این است که ایده‌هایی که روی آنها کار شده است را از مراکز رشد دانشگاه‌ها می‌گیرد و حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت برقرار می‌کند.

    بت‌شکن ادامه داد: ایده‌ها به مرکز می‌آید، بانک مسکن، مکان و امکانات فیزیکی را در اختیار فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار داده و کمک می‌کند تا فارغ التحصیلان دانشگاهی، طرح توجیهی خود را آماده کنند.

    این مقام مسئول بانک‌مسکن گفت: ما در مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن، مشاوره‌های حقوقی و مالی ارایه می‌کنیم و در عین حال امکان ریالی برای این موضوع به آنها اختصاص می‌دهیم.

    وی ادامه داد: مبلغی در حدود 50 میلیون تومان برای هر فرد در نظر گرفته‌ایم که با شرکت سرمایه گذاری مسکن این بانک سرمایه‌گذاری مشترکی روی این ایده‌ها انجام می‌دهیم. اگر این ایده به شرکت منجر شود بعد از آن شرکت تامین سرمایه بانک می آید و خدمات تامین مالی را از طریق راه‌اندازی صندوق‌های جسورانه در بورس و اوراق بهادار فراهم می‌کند و به این شکل کمک می‌کند تا ایده تبدیل به محصول شود و محصول به شرکت تبدیل شود و منشاء اشتغال‌آفرینی برای کشور شود.

    بت شکن تصریح کرد: در همه جای دنیا این روش ایده پردازی تا رسیدن به محصول وجود دارد. معمولا از هر 10 ایده تعدادی فعال می‌شوند ولی ارزش افزوده‌ای که برخی از ایده‌های کارآمد خواهند داشت آنقدر زیاد است که مفید و موثر خواهد بود.

    گفتنی است،مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با هدف جهت‌دهی یکپارچه توان توسعه‌ای مجموعه بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد این بانک افتتاح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار