مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت:

مرداد ماه ۱۸ هزار ملک در تهران معامله شد

عصر ساختمان- با اشاره به افزایش صدور پروانه های ساختمانی گفت: تعداد صدور پروانه های ساختمانی امسال در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است. وی با اشاره به سیاست های جدید وزارت راه و شهرسازی برای گفت: در صدد هستیم تا مدت انتظار برای دریافت تسهیلات را به چهار یا پنج ماه کاهش دهیم، لازم به ذکر است افزایش زمان بازپرداخت این تسهیلات تا ۲۰ سال در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و بانک متولی این وزارت خانه قرار گرفته است. همچنین همزمان نرخ سود تسهیلات را یک تا دودرصد کاهش می دهیم.

مرداد ماه ۱۸ هزار ملک در تهران معامله شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، چگنی با اشاره به نتیجه سیاست های بلندمدت دولت ها در زمینه مسکن افزود: در20 سال گذشته 3 میلیون نفر از تسهیلات مسکن برای خرید خانه استفاده کردند.
    وی ادامه داد: همچنین در چند سال اخیر 240 هزار نفر برای استفاده از تسهیلات خرید مسکن در بانک سپرده گذاری کردند و تاکنون 20 هزار نفر توانسته اند از این تسهیلات استفاده کنند.
    مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی مسکن روستایی مصوب در برنامه ششم توسعه را اجرا خواهد کرد، و بر اساس این برنامه سالانه 100 هزار مسکن در شهرها ساخته خواهد شد.
    چگنی با اعلام افزایش 6 درصدی معاملات مسکن در تهران، گفت: طبق آمارها این میزان در مقایسه با مرداد ماه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
    مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در مردادماه امسال 18 هزار معامله مسکن در شهر تهران صورت گرفته است، ادامه داد: قیمت مسکن در تابستان امسال در مقایسه با فصل مشابه سال قبل نیز 7 درصد رشد داشته است .
    وی در ادامه به نقش مسکن مهر در عملکرد دولت بر بخش مسکن گفت: تا به حال بیشتر منابع دولت  متمرکز مسکن مهر بوده و باید آن پروژه را به اتمام برسانیم.
    وی همچنین از توسعه لیزینگ مسکن خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال با همکاری بانک ها لیزینگ مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار