مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۲۵۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در رشت

عصر ساختمان:معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت از بهره برداری از ۲۵۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر با اعتباری بالغ بر۴۶میلیارد تومان خبر داد.

بهره برداری از ۲۵۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در رشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از شبستان، منا ابروفراخ، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت شب گذشته(10بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر در تشریح برنامه‌های این ایام، گفت: در دهه فجر امسال تعداد 35روستا با اعتباری بالغ بر 22میلیارد تومان از نعمت گاز برخوردار که با این اقدام تعداد سه بخش خشکبیجار، مرکزی و خمام تبدیل به بخش سبز می‌شوند.

    وی بخش‌هایی که صدرصد مناطق و روستاهای آن گازدار شوند را بخش سبز توصیف کرد و افزود: در همین راستا گام مهمی برای سبز شدن کل شهرستان رشت در آینده بسیار نزدیک برداشته خواهد شد.

    ابروفراخ در ادامه به آسفالت 15راه روستایی با اعتباری حدود چهار میلیارد و 677میلیون تومان اشاره و بیان کرد: این طرح نیز از پروژه‌های شاخص شهرستان رشت است که در راستای توسعه زیر ساخت‌های مناطق روستایی انجام گرفته است.

    وی از بهره برداری از 250 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر با اعتباری بالغ بر46میلیارد تومان خبر داد و افزود: بهره برداری از 125واحد مسکن مددجویی نیز با اعتبار پنج میلیارد تومان از اقدامات شاخص بخش تامین مسکن هستند.

    معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت در ادامه با اشاره به حوزه صنعت، افزود: در دهه فجر امسال پنج شرکت تولیدی و توسعه و نیز چهار شرکت تولیدی دیگر با هزینه حدود 31میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

    وی همچنین بهره برداری از سه پروژه در بخش توسعه و انتقال نیروی برق با هزینه ای بالغ بر 20میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های شاخص این شهرستان دانست و اضافه کرد:71پروژه اصلاح توسعه شبکه توزیع برق شهرستان نیز با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

    ابروفراخ در ادامه با تاکید براینکه همه بخش‌های شهرستان رشت به نوعی در افتتاح پروژه‌ها سهیم هستند، گفت: بخش‌های کوچصفهان با 21پروژه، خشکبیجار با 12پروژه، خمام 18پروژه، سنگر با 27پروژه، لشت نشا با 19پروژه، مرکزی با 16پروژه تا کنون برنامه‌های خود را به فرمانداری اعلام کرده اند.

    وی خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 883نفر به صورت دایم و 516نفر به صورت موقت اشتغال ایجاد می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار