مدیران خودروعصر اعتبار

پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران

عصرساختمان: شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران است.

پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰
  • شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران است.
  • شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران است.
  • شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران است.
  • شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران است.
  • پرشین ویراویژن مشاور زیباسازی شهرداری تهران

بهنام حسینی عضو هیات مدیره شرکت پرشین ویراویژن در مصاحبه با پایگاه خبری «عصر ساختمان» گفت : این شرکت در اواخر سال 89 تاسیس شد است. وی با اشاره به فعالیت اصلی شرکت پرشین ویراویژن بیان کرد: فعالیت شرکت در زمینه نور و نورپردازی است. که در ابتدا با  نورپردازی بیرونی فعالیت خود را آغاز کرد.
حسینی تصریح کرد:  اولین پروژه مطرح  پرشین ویراویژن با شهرداری تهران ، پروژه پل جناح برروی اتوبان کرج وبه طول  5 کیلومتر بوده که در سال 92 به اتمام رسید و به عنوان بهترین پروژه نورپردازی شهر تهران ازلحاظ ابعاد و طراحی معرفی شد.
عضو هیات مدیره شرکت پرشین ویراویژن در ادامه افزود:  در پروژه پل جناه حدود  25 عدد هزار وال واشر در سه رنگ مختلف استفاده شده است.  و تکنولوژی وایرلس استفاده شده در این پروژه امکان تغییر رنگ پل ها توسط شهردار را از داخل منزل فراهم می کند .
وی خاطر نشان کرد: برای نورپردازی پل ها،  مد تعریف شده است . مانند مد عزا، سال نو ، تولد و حالت نرمال و همچنین پروژه پل ابوسعید وپل حافظ،از دیگر  پروژه های  شرکت است . 
حسینی با اشاره به این که شرکت پرشین ویراویژن مشاور زیبا سازی شهرداری است افزود:  در حال حاضر دو پروژه ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت و اتوبان شهید محلاتی در دست اجرا است . 
عضو هیات مدیره شرکت پرشین ویراویژن در ادامه توضیح داد : طول پروژه اتوبان شهید محلاتی 2 کیلومتر و شبیه به نورپردازی خیابان ولیعصر است. با این تفاوت که در این پروژه هر درخت دارای کد بوده و رنگش تغییر می کند .
وی در مورد پروژه های تاریخی در دست اجرا اشاره کرد و گفت : ساختمان عمارت مسعودیه در میدان بهارستان، ساختمان مجلس، ساختمان پروین اعتصامی و تعداد زیادی از مساجد شهر تهران پروژه های تاریخی شرکت پرشین ویراویژن است.
حسینی با اشاره به تصمیم هئیت مدیره شرکت،بیان داشت: فعالیت شرکت را به سمت همکاری با دکوراتورها و مهندسین معمار جهت داده ایم و در این زمینه موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت مگامن در ایران شده ایم  .
وی گفت : محصولات شرکت پرشین ویراویژن لامپ ها ال ای دی است که، یک دهم یک لامپ معمولی مصرف انرژی و طول عمری بین 3 تا 4 سال دارد.
حسینی  با اشاره به گروه تخصصی  معماری پرشین ویراویژن  افزود: این گروه در زمینه  طراحی محصولات شرکت فعالیت داشته  و این مهم، راه را برای همکاری با طراحان بزرگی، مانند گروه زیگورات و دیپلمات باز کرده است. 
عضو هیات مدیره شرکت پرشین ویراویژن بیان کرد: امسال در نمایشگاه طراحی و دکوراسیون داخلی ،  شرکت کردیم و بازخورد خوبی برای شرکت داشت . در این نمایشگاه غرفه پرشین ویراویژن جایزه بهترین طراحی در بین  غرفه ها را کسب کرد.
حسینی با اشاره به این که صنعت ساختمان در حال حاضر در رکود است، گفت:  بخاطر تورم چندسال اخیر در این صنعت بعد از فعال شدن بازار سازنده ها نمی توانند قیمت ها را پایین بیاورند و تا این مهم انجام نگیرد ما شاهد رکود در صنعت ساختمان خواهیم بود. و باید اشاره کنم که  محصولات شرکت ما در دسته محصولات مصرفی قرار دارد و با رفع رکود در صنعت ساختمان شاهد رشد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: مشکلات شرکت پرشین ویراویژن درسالهای تحریم،  نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت دلار بود  و همچنین باز نبودن سوئیفت تاثیر بر روی روند فعالیت و تولید این شرکت داشته است . و باید به قانون سازمان استاندارد اشاره کنم  که طبق قانون حاکم بر سازمان، هر بار که جنسی وارد می شود حتی اگر همان بار قبلی باشد موظف به طی کردن تمام مراحل استاندارد است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو