مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل مهندسی سواحل مطرح کرد

انجام ساخت و سازهای عمرانی در بنادر با حساسیت بیشتر

عصر ساختمان:مدیرکل مهندسی سواحل گفت: ساخت و سازهای عمرانی در بنادر با حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

انجام ساخت و سازهای عمرانی در بنادر با حساسیت بیشتر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، الهیار مدیرکل مهندسی سواحل و سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به همراه مدیرکل مهندسی عمران و مدیرکل تامین و نگهداری تجهیزات بنادر در بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی و سایر پروژه‌های عمرانی گفت: توسعه بندر چابهار برای مسئولان خصوصاً وزیر راه و شهرسازی بسیار با اهمیت است به گونه‌ای که هر هفته میزان پیشرفت پروژه و موانع را پیگیری می‌شوند.

    وی بیان کرد: بندر چابهار پشتیبان توسعه اقتصاد کشور است و جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در ساخت و ساز سواحل کشور تثبیت شده است.

    الهیار گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر هر گونه ساخت و ساز در سواحل توسط مردم و سرمایه گذاران، نهادها و سازمان‌ها با اجازه سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود و این امر باعث شده است تا جایگاه سازمان بنادر و دریانوردی در مدیریت سواحل تثبیت شود.

    سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با توجه به توسعه سواحل مکران با حساسیت و دقت بیشتری به ساخت و سازهای عمرانی و توسعه‌ای و تملیکی منطقه را رصد کند زیرا ممکن است ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه در آینده با طراحی آمایش سرزمینی سازگار نباشد.

    وی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان در بخش سازگاری توسعه‌ای که با حمایت و پشتیبانی استانداری سیستان و بلوچستان انجام می‌شود به عنوان استان‌های پیشرو کشور است.

    الهیار اظهار کرد: اجرای اقدامات طرح توسعه بندر شهید بهشتی و انجام ساخت موج شکن‌های چند منظوره در سواحل مکران به عنوان یک کارگاه آموزشی و دانشگاهی برای دانش فنی کشور است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو