مدیران خودروعصر اعتبار

هفتمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد

عصر ساختمان- پنج شنبه ۱۳ مهر ماه هفتمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» در دسترس علاقمندان صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

هفتمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، در هفتمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» دکتر بابک حاجیان در گزارش " پلیس مسکن راه اندازی شود " مسیر توسعه صنعت ساختمان و نحوه گذر از بحران رکود و ملزم بودن دولت به تقویت سرمایه بانکها و بخش خصوصی را بیان می‌کند.  
    در صفحه دوم عصر ساختمان خبر اول با تیتر "شهروندان تا حد امکان از معامله املاک قولنامه‌ای خودداری کنند" آمده است و تشریح سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین مالی مسکن در گزارش " توسعه و تقویت تسهیلات صندوق یکم و جوانان " منتشر شده است و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در نهمین جلسه شورای شهر تهران وضعیت کیفیت زندگی در تهران و وضعیت بافت‌های فرسوده را مورد بررسی قرار دادند و آخوندی با جمله  "تفکیک دو استان البرز و تهران یکی از بزرگترین خطاهای سیاسی در کشور بود" دومین تیتر اصلی این صفحه را از آن خود کرد و در ستون این صفحه "وزارت راه و شهرسازی طرح قابل قبولی برای مسکن ندارد"  گفته فرج الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در مقابل مخاطبین قرار گرفت. 
    صفحه سوم با خبر " کیفیت ساخت و ساز بهتر از گذشته شده است " آغاز می‌شود و در ادامه جلال صباغ دبیرانجمن صنفی مشاوران در مورد "ظلم مالیاتی بر صنف مشاوران املاک " می‌گوید و "احیای بافت‌های فرسوده نیازمند امتیازات ویژه دولت و شهرداری" در ستون این صفحه را به خود اختصاص داده است.  
    در گام بعدی عصر ساختمان در صفحه چهارم و خبر اول خود به " تولید برق از ترافیک جاده ای! " پرداخته است و در گزارش اصلی خود دکتر محسن رنانی اقتصاددان در این صفحه با تیتر " با آتش آب بازی نکنیم " راه حل مشکل بحران آب را مورد بررسی قرار داده است و  در ستون این صفحه مهدی اکبریان دبیر همایش تخصصی بهره وری اب و انرژی در تیتر " لزوم بازنگری منابع تامین انرژی ابفای استان تهران " را بازگو می‌کند.  
    در صفحه پنجم، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان اصفهان در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وضعیت آب کشوررا از نظر کمیت و کیفیت منابع آب را بحرانی دانسته و با تیتر " توسعه باغات در اراضی شیب دار، تعادل زیست محیطی را بر هم می‌زند " آمده است، گزارش اول این صفحه ایمان کوشکی کارشناس معماری در مورد نقش شگفت انگیز چشم در دکوراسیون داخلی با تیتر " دکوراسیون‌های سازگار با چشم انسان " آمده است و در گزارش دوم این صفحه تیتر" پایان احداث مراکز تجاری ناکارآمد " آمده و در ستون این صفحه دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در خصوص همه پرسی در اقلیم کردستان عراق و ابلاغ بخشنامه ای به انجمن‌های صنفی و کانون‌های حمل و نقل، ممنوعیت بارگیری فرآورده‌ها و ... با تیتر " بستن مرزها و قطع روابط اقتصادی راهکار نهایی نیست " ازشورایعالی امنیت ملی خواستار مدنظر قرار دادن تمام جوانب و اتخاذ تصمیم صحیح درباره اخرین شرایط فعالیت‌های اقتصادی ایران در اقلیم کردستان شد. 
    در صفحه پایانی هفته نامه الکترونیک عصرساختمان انواع کالاها و برندهای فعال صنعت ساختمان معرفی شده‌اند،‌‌Home Brand  با رویکرد معرفی ویژگی‌های محصولات و برندهای ساختمانی، دکوراسیون داخلی، تاسیساتی و ... قصد دارد گامی موثر در معرفی صحیح و آنلاین محصولات بردارد. در آینده از Home Brand بیشتر برایتان خواهیم گفت. شرکت‌ها و متقاضیانی که تمایل به معرفی محصولات خود در این صفحه دارند می‌توانند با شماره 88926000 با ما در عصرساختمان و صفحه اختصاصی هوم برم در تماس باشند.
    برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو