مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد

لزوم توجه به ۱۴ مهرماه به عنوان روز تهران

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت ۱۴ مهر ماه به عنوان روز تهران گفت: باید برنامه‌هایی اندیشیده شود که ظرفیت‌های تهران را به همه بشناسانیم.

لزوم توجه به ۱۴ مهرماه به عنوان روز تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه بازدید تهران‌گردان از مرکز دائرة المعارف تهران با اشاره به نامگذاری 14 مهرماه به نام روز تهران، گفت: روز 14 مهر ماه به تازگی به عنوان روز تهران نامگذاری شده است و اطلاعی از این موضوع به دلیل آنکه این روز معروفیت نداشته است، نداشتم.

    وی با بیان اینکه از امروز باید به فکر چاره باشیم تا روز تهران در سال آینده و سال‌های بعد با شکوه برگزار شود، گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا تهران را به تهرانی‌ها و مردم کشور بشناسانیم.

    وی با اشاره به مشکلات محققان و پژوهشگران مرکز دایرة المعارف در جمع‌بندی و جمع‌آوری اسناد متعلق به تهران، گفت: یکی از مشکلات این مجموعه کمبود مؤلفین و محققان برای جمع‌آوری اطلاعاتی و نگارش آنها است و این در حالیست که نیروی انسانی مجرب زیادی در شهرداری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری، کتابخانه‌ها و فرهنگسراها وجود دارد که می‌تواند این مرکز را در گردآوری، مصاحبه و تحقیق میدانی اطلاعات تهران کمک کند.

    وی افزود: برای سرعت دهی به جمع‌آوری اطلاعات می‌توان از ظرفیت نیروی انسانی مجرب در شهرداری استفاده کرد.

    هاشمی افزود: یکی دیگر از مشکلات این مرکز کمبود فضای کار بود که شهرداری فضاهای زیادی را در اختیار دارد که می‌تواند در اختیار این مرکز قرار دهد و همچنین گویا در گذشته برای این مرکز بودجه‌ای در نظر گرفته شده بود که بخشی از آن پرداخت نشده است. باید فکری به حال آن اندیشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی