مدیران خودروعصر اعتبار

نوبخت:

فاز دوم تخصیص عمرانی سال ۹۶ پایان مهر

عصر ساختمان- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت که فاز دوم تخصیص های عمرانی سال ۹۶ حداکثر تا پایان مهر ماه به خزانه ابلاغ می شود.

فاز دوم تخصیص عمرانی سال ۹۶ پایان مهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از ادامه پروژه بزرگراه همت به کرج که صبح شنبه برگزار شد، افزود: در مرحله اول 19 هزار و 100 میلیارد تومان تخصیص طرح های عمرانی ابلاغ می شود که بخشی از طریق اسناد خزانه است که با تعویق صورت گرفت، اما در این روزها به اتمام خواهد رسید.
    نوبخت با بیان اینکه بخش دوم 17 هزار و 500 میلیارد تومان تخصیص طرح های عمرانی سال 96 تا پایان ماه جاری انجام می شود، گفت: از نظر زمانی انتخاب این سفر با توجه به ماموریتی که سازمان برنامه و بودجه برای بودجه سال 97 دارد، امید است قبل از 15 آذر ماه امسال مانند سال های گذشته لایحه بودجه به مجلس تقدیم شود.
    نوبخت افزود: از 28 هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر استانی رییس جمهوری بیش از 21 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
    وی با اشاره به اینکه دلیل بازدید امروز از همت برای تخصیص مرحله دوم سال 96 مورد بررسی است، افزود: البرز یک استان راهبردی در بین استان های کشور بوده که برای دولت مهم است، از این رو در خصوص آنچه برای امسال در دستور کار است به جهت راهبردی بودن البرز مورد توجه ویژه قرار می گیرد.
    معاون رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت یکی از مدیران با تجربه و قوی خود را برای البرز انتخاب کرده است، اضافه کرد: امید است استاندار جدید در این رابطه به نحو شایسته عمل کند.
    وی گفت: این پروژه تنها پروژه ای است که به جهت اهمیت موضوع با پیمانکار پروژه 2 جلسه غیرحضوری برگزار شده است. با هر سفر با تقویت اعتبارات این پروژه به البرز آمده ام و اعتبار مصوب تمام سفرهای استانی رییس جمهوری در مدت زمان دو سال تخصیص داده شد.
    وی خاطرنشان کرد: هر چه که از تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهوری به البرز باقی مانده محقق خواهد شد، همچنین برای پروژه ادامه بزرگراه همت در راستای مشکلات رفع معارض به طور جد وارد عمل می شویم.
    آنچه برای رفع معارض لازم است تعهدی داشته باشیم، ارائه خواهیم کرد چراکه مردم می خواهند هر چه زودتر از این طرح ها استفاده کنند.
    رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 34 هزار و 500 میلیارد تومان از بودجه به صورت انواع اوراق مالی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو