مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران تهاتر شد

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شرسازی با بیان اینکه در ۶ ماه ابتدای سال ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران پرداخت شد، گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۲۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران را از طریق ارائه اسناد خزانه اسلامی و تهاتر پرداخت کنیم.

۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران تهاتر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  درباره آخرین پرداختی‌ها به پیمانکاران و اتخاذ سیاست‌های جدید برای تسویه بدهی‌ها، اظهار داشت: تصمیم جدیدی که برای تسویه بدهی پیمانکاران اتخاذ شده، این است که مطالبات پیمانکاران از سازمان راهداری با بدهی آنها به بانک‌ها تهاتر شود.

    وی افزود: در 6 ماه گذشته لیستی از میزان بدهی پیمانکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بانک ها تهیه شد و تعدادی از پیمانکاران برای تهاتر مطالبات‌شان از سازمان با بدهی هایشان به بانک ها، در اولویت این لیست قرار گرفتند و به بانک ها معرفی شدند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در 6 ماهه گذشته از همین طریق، 700 میلیارد تومان از بدهی به پیمانکاران تسویه شده است.

    کشاورزیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری دولت توجه جدی به موضوع پرداخت بدهی‌های پیمانکاران داشته، گفت: از ابتدای امسال تا کنون از طریق ارائه اسناد خزانه اسلامی و تهاتر مطالبات پیمانکاران با بدهی هایشان به بانک ها توانسته ایم 1000 میلیارد تومان از بدهی های سازمان را بپردازیم .

    رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق تهاتر با بدهی شان به بانک‌ها یک روش جدید است و به همین دلیل، پروسه موافقت نهادهای اقتصادی با این طرح و اجرای آن کمی زمان بر بود اما با کمی تاخیر به اجرا رسید و با موافقت پیمانکاران هم همراه بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری حجم بیشتری از مطالبات پیمانکاران را با اسناد خزانه اسلامی پرداخت خواهیم کرد، اظهار داشت : پیش بینی می کنیم تا پایان سال در مجموع 2000 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران را پرداخت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار