مدیران خودروعصر اعتبار

چرا اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای برخی آرزوست؟

عصر ساختمان- سعادت آباد در منطقه دو شهرداری تهران در شمال غرب پایتخت واقع شده و یکی از مناطق ایده آل برای زندگی است.

چرا اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای برخی آرزوست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، چه برای آنهایی که قصد خرید ملک در سعادت آباد را دارند و چه آنهایی که به دنبال اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند.

    دلایلی چند باعث  شده سعادت آباد جزو مناطق پرطرفدار پایتخت باشد. این منطقه  از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین و درکه و از شمال غرب به منطقه خوش آب و هوای فرحزاد راه دارد. بنابراین به نسبت دیگر مناطق تهران از آب و هوای خوب و نسبتا سالمی برخوردار است.

    نکته دیگر قرار گرفتن سعادت آباد خارج از طرح ترافیک و دسترسی آسان آن به بزرگراه‌های اصلی تهران است. اتوبان چمران در شرق سعادت آباد قرار گرفته و بزرگراه یادگار امام از شمال آن و بلوار فرحزادی از غرب آن می‌گذرد.

    همچنین تمامی امکانات رفاهی در سعادت‌آباد که محله کوچه‌ها و خیابان‌های عریض است، گرد هم آمده، به طوری که کسی برای تامین  مایحتاج خود به سختی نمی‌افتد.

    به گزارش ویرلن؛ در سعادت آباد مراکز خرید متعدد و شیکی وجود دارد که بیشتر آنها در خیابان علامه شمالی قرار گرفته‌اند.  وجود رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی نیز در این منطقه آن را به یکی از قطب‌های گردشگری غذای پایتخت تبدیل کرده است، به طوری که  ساکنان دیگر مناطق پایتخت نیز برای صرف غذا در رستوران‌های این منطقه، گاه راه‌های زیادی را طی می‌کنند.

    امکانات این منطقه به همینجا خلاصه نمی‌شود. قرار گرفتن مجتمع فرهنگی- ورزشی اریکه ایرانیان و پارک‌های مختلفی مثل پارک پرواز، دلاوران و آبشار که هم مناسب بزرگسالان و هم مناسب بازی و تفریح کودکان و نوجوانان است، از دیگر امکانات سعادت آباد و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند همه امکانات در محل زندگی آنها وجود داشته باشد.

    از این گذشته بیمارستان‌های پارسیان، عرفان و شهید مدرس نیز در این منطقه قرار گرفته‌اند و موقعیت منحصر به فردی به سعادت آباد بخشیده‌اند.

    وجود مجتمع فنی تهران و دو دانشگاه ادبیات و زبان‌های خارجی علامه طباطبایی و دانشگاه امام صادق در این منطقه نیز، از سعادت آباد محله همه چیز تمامی ساخته است.

    برای همین هم هست که اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای خیلی‌ها یک آرزوست، آرزویی که برایش بسته به اینکه در کدام یک از  خیابان‌ها و بلوارهای سعادت آباد قصد اجاره آپارتمان را داشته باشید و بسته به نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

    خیابان های سعادت آباد،24 متری، علامه، سرو، کوی فراز، بلوار پاکنژاد، دریا و فرحزادی و همچنین میدان‌های کاج و فرهنگ از مناطق اصلی سعادت آباد به شمار می‌آیند و قیمت اجاره آپارتمان در آنها متفاوت است.

    قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد و در خیابان 24 متری که برخلاف دیگر مناطق سعادت آباد در آن خبری از مراکز خرید نیست و منطقه‌ای به دور از سرو صداست، به نسبت دیگر خیابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. برای مثال ودیعه آپارتمان 110 متری در این بلوار 50 میلیون و اجاره ماهیانه آن 3 و نیم میلیون است و رهن کامل آپارتمان 145 متری در همین بلوار 500 میلیون در می‌آید.

    همچنین در خیابان علامه شمالی سعادت آباد که بیشتر مراکز خرید سعادت آباد و رستوران‌ها در آن واقع شده، برای اجاره آپارتمان 140 متری باید به طور متوسط 120 میلیون ودیعه و 3 و نیم میلیون اجاره پرداخت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی