مدیران خودروعصر اعتبار

اعتراض سالاری به نحوه دیوارکشی و نصب موانع عمودی مقابل مجلس

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اعتراض نسبت به دیوارکشی مقابل مجلس گفت: عرصه یکی از معابر جبهه شرقی مجلس متعلق به شهر و شهرداری است وپرداخت بهای آن بدون مجوز شهرداری مغایر قانون است.

اعتراض سالاری به نحوه دیوارکشی و نصب موانع عمودی مقابل مجلس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد سالاری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به موضوع دیوارکشی و نصب موانع عمودی مقابل مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای ملی به نحوی که به هویت تاریخی و میراثی این بناها و میدان خسارت اساسی می‌زند، اعتراض کرد.

    رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه یکی از معابر جبهه شرقی مجلس که عرصه آن متعلق به شهر و شهرداری است، بدون مجوز شهرداری و پرداخت بهای آن، مسدود و به نوعی تصرف شده، مغایر قانون است.

    این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه اخیراً و در فرایند تغییر و تحولات مدیریت شهری جدید، شورای عالی ترافیک مصوبه‌ای را در خصوص نحوه تردد وسایط نقلیه عمومی از معبر شرقی مجلس را ابلاغ کرده است، با مسدود و تصرف کردن این معبر مصوبه شورای عالی ترافیک زیر پا گذاشته شده است.

    سالاری در پایان از شهردار تهران درخواست صدور دستورات لازم را داشته و اعلام کرد که با کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از محل بازدید و جلساتی را برای تعیین تکلیف این مسئله خواهند داشت.

    وی در ادامه درخصوص جلسه شهردار تهران، رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران با رییس فراکسیون امید مجلس و فرماندار تهران بیان کرد: در این جلسه چند محور بسیار مهم از جمله لایحه درآمدهای پایدار، لایحه مدیریت شهری یکپارچه و قوانینی در خصوص کمک دولت به شهرداری ها و ... مطرح شده که تمام آن ها جزو موضوعاتی است که در فضای تعاملی بوجود آمده بین مدیریت شهری، مجلس و دولت می توان آن ها را به نتیجه رساند.

    سالاری ادامه داد: تقاضا دارم اکنون ‌که این محورهای همکاری احصا شده جلسه مشترک شورای 51 نفره تهران تشکیل شود تا تمام اعضاء بتوانند نظرات خود را در این حوزه ها مطرح کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار