مدیران خودروعصر اعتبار

طرح اصلاحیه الزام شهرداری به ارائه خدمات به کارکنان رای نیاورد

عصر ساختمان- یک فوریت طرح اصلاحیه الزام شهرداری تهران به اجرای دستورالعملهای ارائه خدمات فرهنگی،اجتماعی و...به کارکنان در شورا رای نیاورد وبررسی آن به جلسه کمیسیون تخصصی روز چهارشنبه موکول شد.

طرح اصلاحیه الزام شهرداری به ارائه خدمات به کارکنان رای نیاورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، اعضای شورای شهر بررسی یک فوریت طرح «اصلاحیه الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستورالعمل‌های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه» را مورد بررسی قرار دادند که با رأی نیاوردن این طرح، بررسی آن به جلسه کمیسیون تخصصی روز چهارشنبه در این خصوص موکول شد.

    افشین حبیب‌زاده معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش در خصوص این طرح گفت: در سال 84 شورای شهر، شهرداری را ملزم به تهیه و ابلاغ خدمات فرهنگی و اجتماعی شهرداری به کارکنان خود کرد که در عمل بر اساس برخی رفتارهای بی‌ضابطه انجام شد و برخی املاک مشکل آفرین از درون این آئین‌نامه‌ها بیرون آمد.

    وی ادامه داد: 12 سال می‌گذرد و عملکرد و گزارشی در این خصوص از سوی شهرداری به شورا ارائه نشده است.

    حبیب‌زاده افزود: شهرداری تهران موظف است که گزارش عملکرد از سال 85 تا پایان 95 از جمله املاک واگذار شده و لایحه مذکور را ارائه کند.

    مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش به عنوان مخالف این طرح گفت:  در خصوص ساماندهی امکانات ورزشی و فرهنگی که به کارمندان داده می‌شود و ارائه گزارش 6 ماهه عملکرد شهرداری در این موارد، از شورای قبل مصوبه وجود دارد و الزامی به مصوبه جدید نداریم.

    ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران به عنوان موافق این طرح نیز تصریح کرد: قانونی در این مورد وجود داشته و اختیاراتی را به شهرداری داده که خیلی از مفسده‌ها به خاطر این موضوع است.

    وی ادامه داد: مشکل این قانون نبودن نظارت شورا برعملکرد شهرداری در این خصوص است که این قضیه مورد بحث جلسه است.

    در پایان این طرح در صحن علنی رأی نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوط بازگشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو