مدیران خودروعصر اعتبار

کردی مطرح کرد:

ضرورت بررسی آثار ریزگردها بر شبکه برق

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت توانیر گفت:رشد مصرف، تغییر آب و هوا و اقلیم و نقش آن ها در مصرف برق باید مورد بحث قرار بگیرد.

ضرورت بررسی آثار ریزگردها بر شبکه برق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در افتتاحیه سی و دومین کنفرانس بین المللی برق و نمایشگاه جانبی با بیان اینکه صنعت برق کشور از سرعت پیشرفت بالایی برخوردار است، اظهار کرد:  در سطح بین المللی و کشورمان صنعت برق دارای آن چنان شتاب و سرعتی است که واجد صدها تحقیق جدید و سلسه وار خواهد بود. به عنوان نمونه پدیده گرد و خاک و ریزدگردها که سال گذشته در استان خوزستان بوجود آمد، می تواند منشأ موضوعات تحقیقی فراوانی درزمینه  هماهنگی عایقی در ایزولاتور، بهره برداری، سرویس نگهداری، حفاظت و بسیاری از جنبه های فنی دیگر در صنعت برق باشد.

    وی افزود: بسترسازی لازم برای انجام برنامه‌ریزی‌های اثر بخش‌تر ، ایجاد آمادگی در صنعت برق برای ورود فناوری‌های جدید و رسیدن به شبکه‌های هوشمند از مهمترین دستاوردهای این کنفرانس محسوب می‌شود.

    مدیر عامل توانیر خاطرنشان کرد: در مدت زمانِ برگزاری این کنفرانس 210 مقاله به صورت شفاهی و تعداد 98 مقاله دیگر به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

    کردی گفت: اثر ریزگردها بر شبکه برق ،بررسی تجربه‌ها و راهکارها از موضوعاتی است که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد.

    وی  افزود: برپایی هرساله نمایشگاه جانبی کنفرانس، زمینه ساز همراهی صنعتگران و پژوهشگرانی خواهد شد که می‌توانند در کنار هم تحولات تازه‌ای در صنعت برق ایجاد کنند.

    کردی با اشاره به پدیده‌های مختلف موثر در صنعت برق بیان کرد: رشد مصرف، تغییر آب و هوا و اقلیم و نقش آن ها در مصرف برق باید مورد بحث قرار بگیرد.

    در ادامه حمید چیت چیان، وزیر سابق نیرو در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موفقیت صنعت برق در گرو تغییر اساسی پارادایم هاست. توجه به نیازهای مشترکان و تغییر در ترکیب تخصصی هیأت مدیره های صنعت برق از ضروریات این صنعت برای حرکت به سمت موفقیت به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار