مدیران خودروعصر اعتبار

مسجد جامعی اعلام کرد

احیای مدرسه دارالفنون با همکاری شهرداری تهران

عصر ساختمان- عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خواستار همکاری شهرداری تهران با آموزش و پرورش به منظور احیای مدرسه دارالفنون شد.

احیای مدرسه دارالفنون با همکاری شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، احمد مسجد جامعی در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: 18 مصوبه در شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با آموزش و پرورش موجود است و نیاز است این مصوبات بار دیگر مرور شود.

    وی افزود: برای ایمن سازی مدارس شهر تهران یک سند موجود است و این سند مربوط می شود به سال 83 که در شورای شهر به تصویب رسیده است.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ردیف کمک های تعریف شده برای مدارس شهر تهران اظهارکرد: با همکاری شهرداری، پیش از این تعدادی مدرسه هیئت امنایی در تهران اداره می شده اند و لازم است در دوره جدید بررسی هایی در رابطه با این مدارس صورت گیرد.

    مسجد جامعی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به وزارت آموزش و پرورش از سوی شهرداری خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در 4 سال بین سال 93 تا 96 حدود 100 و 13 و نیم میلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

    وی ادامه داد: برای ساخت مساجد دو در، فضاهای ورزشی، سرویس بهداشتی و ... در مدارس شهر تهران با وزارت آموزش و پرورش همکاری شد.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نحوه پراکندگی مدارس در شهر تهران اظهارکرد: بعد از اول مهر، در حوزه حمل و نقل شهری با 30 درصد افزایش ترافیک مواجه هستیم و این به دلیل نحوه پراکندگی مدارس در شهر تهران است.

    مسجدجامعی با اشاره به لزوم ادامه طرح شهردار مدرسه در مدارس پایتخت گفت: شهردار مدرسه در تربیت مدنی دانش آموزان تاثیرگذار است.

    وی خواستار همکاری مشترک شهرداری با آموزش و پرورش در رابطه با مدرسه دارالفنون شد و اظهارکرد: اداره مدرسه دارالفنون در اختیار آموزش و پرورش است و شهرداری برای احیای این مدرسه اعلام آمادگی کرده و درخواست ما این است که این اتفاق محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار