مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خبر داد:

اختصاص تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۹ درصد برای ساخت در بافت فرسوده

عصر ساختمان- رئیس اداره راه و شهرسازی آمل گفت: برای ساخت منازل مسکونی در بافت فرسوده تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۹ درصد در نظر گرفته شده است.

اختصاص تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۹ درصد برای ساخت در بافت فرسوده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی آمل در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آمل با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت توانمندسازی و ارتقای زندگی ساکنین در مناطق آسیب‌پذیر شهر آمل عنوان کرد:

    تکمیل فرم نیازسنجی برای بازآفرینی شهری با حضور نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد، شبکه بهداشت و درمان، اداره فنی و حرفه‌ای و شورای محله امت آباد با تشکیل کلاس‌های آموزشی و توزیع 100 فرم نیازسنجی آموزشی بین اهالی صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه در منطقه آسیب‌پذیر امت آباد اقدامات خوبی در دست انجام است، تصریح کرد: احداث خانه محله با اعتباری بالغ بر 590 میلیون تومان که دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است و در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل در خصوص احداث مرکز بهداشتی بیان کرد: خوشبختانه زمین جهت احداث مرکز بهداشت خریداری شده که اعتباری بالغ بر 541 میلیون تومان در نظر گرفته شد و در شرف تحویل به پیمانکار است.

    وی همچنین از بستن قرارداد جهت احداث پارک معلولین برای اولین بار با اعتباری بالغ بر 605 میلیون تومان خبر داد.

    رمضانی با تأکید بر اینکه سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی بهسازی و احیای بافت ناکارآمد است، عنوان کرد: در سطح مازندران جزو شهرهایی هستیم که بیشترین فعالیت را در این مورد داریم و برای ساخت منازل مسکونی در بافت فرسوده تسهیلات 40 میلیون تومانی با سود 9 درصد در نظر گرفته شده است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از توزیع قیر یارانه‌ای خبر داد و گفت: 1100 تن قیر یارانه‌ای برای 4 شهر مازندران در نظر گرفته شده است که از این سهمیه 350 تن برای شهر آمل است که برای آسفالت کوچه و محلات به شهرداری آمل تحویل داده شد.

    حسین احسانی معاون فرمانداری ویژه آمل در این جلسه اظهار کرد: منطقه امت آباد و  رضوان 38 جزو سکونتگاه‌های غیررسمی است که بین وزارت راه و شهرسازی، فنی و حرفه‌ای و شرکت توانمندسازی تفاهم‌نامه‌ای امضا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار