مدیران خودروعصر اعتبار

رسولی:

شورای شهر نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشد

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشد و نیازمند عزم جدی و ملی در ارکان نظام هستیم.

شورای شهر نمی‌تواند متولی اصلی جلوگیری از مهاجرت به پایتخت باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: موضوع مهاجرت یکی از کلیدی‌ترین و مهمترین مسائل و موضوعات اجتماعی کشور است و مهاجرت به پایتخت هم یک موضوع در ابعاد ملی است.

    وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد چنین پدیده‌ای که ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی دارد باید در سطحی کلان‌تر از پارلمان شهری مورد بررسی قرار گیرد.

    رسولی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر تهران با توجه به مسئولیت‌هایی که دارد نمی‌تواند به عنوان متولی اصلی در این موضوع حساس ورود کند و تاثیرگذار باشد.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش گفت: حوزه مدیریت شهری با آثار و پیامدهای این پدیده مواجه است و چنانچه در ارکان نظام عزم جدی و ملی شکل بگیرد حوزه مدیریت شهری تهران هم می‌تواند به عنوان یک بخش موثر و همکار در نظام تصمیم‌گیری مربوط به کاهش مهاجرت حضور داشته باشد اما شورای اسلامی شهر تهران به دلیل محدودیت اختیارات و وظایفش نمی‌تواند متولی اصلی این موضوع باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی