مدیران خودروعصر اعتبار

اسدی اعلام کرد:

ایجاد تحولی عظیم در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر جدید رامین تا یک سال آینده

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین ارزش پروژه‌های در حال اجرا در این شهر جدید را برابر با ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قطعا تا سال آینده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولی عظیم در شهر جدید رامین خواهیم بود.

ایجاد تحولی عظیم در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر جدید رامین تا یک سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سامان اسدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در تشریح وضعیت کنونی و سایت مسکن مهر این شهر بیان کرد: شهر جدید رامین دارای 2 هزار و 400 هکتار مساحت حریم بوده و دومین شهر جدید احداث شده در استان خوزستان به شمار می‌رود که طبق برنامه در نظر گرفته شده دارای 5 هزار و 700 واحد مسکن مهر است و در حال حاضر تنها یکهزار واحد از آن دارای متقاضی اعلام شده است.

    اسدی در ادامه با تأکید براینکه نزدیک به  4 هزار و 700 واحد از سایت مسکن مهر رامین فاقد متقاضی است گفت: متأسفانه همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی در این منطقه بسیار کم است که تلاش می‌کنیم با ارتقای کمک‌ها از سوی تمامی بخش‌ها بتوانیم تعداد افتتاحات رسمی شهر را تا پایان سال به بیش از 1000 واحد در 2 محله برسانیم.

    به گفته وی تا کنون بیش از 50 درصد این واحدها به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی برای افتتاخ مابقی تا 6 ماه آینده به جد در حال انجام است.

    این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بودجه ناچیز شهر جدید رامین در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای اعلام کرد: با توجه به این امر، شرکت مادر ، مصوبه‌ای را برای شهر جدید رامین تدوین و به تصویب رساند که بر اساس آن، پروژه‌های حیاتی در جهت ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه با بهره‌گیری از منابع تهاتر زمین در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و 2 شهر فرازمند دیگر در رامین به اجرا برسد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین پروژه‌هایی از جمله آماده‌سازی کل معابر ناحیه 1 (که شامل 1000 واحد مسکن مهر است)، آماده‌سازی منازل مسکونی با تراکم کم، احداث دریاچه مصنوعی به عنوان قطب گردشگری در استان و احداث تقاطع غیر همسطح ورودی را نمونه‌ای از طرح‌های حیاتی در رامین اعلام کرد و گفت: قطعا با اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور تعداد متقاضیان این شهر جدید به طور چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

    اسدی همچنین ادامه داد: خوشبختانه پیمانکاران طرح‌های نام برده مشخص و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است و امید است حدودا تا 18 ماه آینده به افتتاح برسد.

    این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ارزش پروژه‌های در حال اجرا در این شهر جدید را برابر با 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفتک قطعا با تا سال آینده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولی عظیم در شهر جدید رامین خواهیم بود.

    اسدی درخصوص بحث حمل و نقل شهر جدید رامین نیز بیان کرد: خوشبختانه همزمان با مطالعات قطار شهری اهواز به احداث ایستگاهی در شهر ملاثانی در 7 کیلومتری شهر جدید رامین نیز توجه شده که امید است هرچه زودتر این مطالعات به عملیات اجرای منجر شود.

    به گفته وی در حوزه حمل و نقل عمومی نیز همکاری خوبی بین شرکت عمران شهر جدید رامین و سازمان اتوبسرانی استان وجود داشته و تسهیل تردد از اهواز به سمت رامین از این طریق نیز در حال پیگیری است.

    اسدی درباره اقدامات شرکت عمران در بخش اشتغال‌زایی نیز در این شهر اعلام کرد: احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شرکت و همچنین برای اولین بار در استان در راستای ایجاد شغل و جاذبه سکونتدر منطقه در حال اجرا است.

    این مقام مسئول ادامه داد:  از آن جایی که رامین به عنوان قطب کشاورزی نیز محسوب می‌شود تلاش داریم تا ضمن مذاکره با شرکت‌ شهرک‌های کشاورزی و ارائه زمین به دانشجویان و علاقمندان در این حوزه فعال بوده و بستر ایجاد شغل در این حوزه را فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار