مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به منظور احیاء، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های مسکونی در جنوب کرمان

عصر ساختمان- سرپرست اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد میانی یکی از اقدام‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در بازآفرینی پایدار محله‌ها و محدوده‌های هدف شهری است.

پرداخت تسهیلات به منظور احیاء، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های مسکونی در جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ناهید اماندادی سرپرست اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با اشاره به اینکه احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد میانی یکی از اقدام‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در بازآفرینی پایدار محله‌ها و محدوده‌های هدف شهری است، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به منظور احیاء، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های مسکونی بافت‌های مذکور حائز اهمیت است.

    وی به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در بازآفرینی شهری پایدار و احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه هیئت‌وزیران تسهیلات یارانه‌ای به منظور بسترسازی و تسهیل‌گری مسیر نوسازی به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده پرداخت می‌شود.

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه احیای بافت‌های ناکارآمد صرف‌نظر از زیباسازی سیمای شهری از لحاظ ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی محله‌ها بسیار مؤثر است، تصریح کرد:

    مبلغ تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در شهر جیرفت و کهنوج به ازای هر کدام از واحدها 40 میلیون تومان و در شهرهای دیگر جنوب استان 30 میلیون تومان است، مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور را 12 سال و مدت دو سال از زمان مذکور مربوط به دوران مشارکت است.

    وی به پرداخت تسهیلات نوسازی حدود 300 واحد بافت‌های فرسوده شهری جیرفت و کهنوج در سال‌های گذشته اشاره کرد.

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با اشاره به مشخص بودن محدوده مصوب بافت‌های فرسوده میانی در شهرهای جنوبی و با توجه به سهمیه ابلاغی، آمادگی معرفی متقاضیان تا سقف اختصاص داده شده به بانک‌های عامل در شهرهای عنبرآباد، رودبارجنوبی، قلعه گنج، منوجان، جیرفت و کهنوج را دارد.

    وی افزود: در کنار این امر مهم می‌توان به نقش تعامل مؤثر و هدفمند شهرداری‌ها و بانک‌ها با اداره عمران و بهسازی این اداره کل اشاره کرد که می‌تواند زمینه‌ساز توجه بیشتر به جامعه هدف که در این سکونتگاه‌ها زندگی می‌کنند، گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو