مدیران خودروعصر اعتبار

طاهرخانی در بازدید از متروی شهر جدید هشتگرد بیان کرد:

تکمیل پروژه قطار برقی هشتگرد در اولویت اقدامات استان است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: در تلاش هستیم تا ایستگاه متروی شهر جدید هشتگرد در استان البرز تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

تکمیل پروژه قطار برقی هشتگرد در اولویت اقدامات استان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا حبیب الله طاهرخانی روزیکشنبه در بازدید از مترو شهرجدید هشتگرد افزود: هدف ازاین بازدید رفع معارضان این مسیر برای راه‌اندازی سریع این خط ریلی است .

    وی گفت: راه‌اندازی این خط با توجه به وجود معارض دچار مشکل شده که امیدواریم در اسرع وقت با پیگیری‌ها و نشست‌های با استاندار البرز این مشکلات رفع شود.

    وی اضافه کرد : با توجه به اینکه این پروژه اولویت استان البرزو شرکت عمران شهرهای جدید کشور است، اعتبار لازم از خزانه تحویل گرفته‌ایم و تجهیزات و تامین سیگنالینگ آن انجام شده است .

    استاندار البرز نیز دراین بازدید گفت: در بحث معارض این پروژه سه نقطه پل حصارک، دانشگاه خوارزمی و زیرگذر بهارستان تنگناهایی وجود داشت که نشست هایی با مدیران کل وشهرداران انجام شد ومسائل مطرح شد که یکی از آنها تعیین ایستگاه بود‌.

    محمدعلی نجفی افزود : تعیین ایستگاه به نظر فنی شرکت و مشاور و شورای ترافیک واگذار شده است.

    وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هشتگرد مشکل خاصی وجود ندارد وتنها تامین مالی وتقویت آن وجود دارد که آنهم از طریق سازمان برنامه ریزی کشور دنبال خواهد شد.

    نجفی گفت: ما معتقدیم این پروژه بزرگ کشوری بوده و اهمیت خاصی برای شهر تهران والبرز دارد و طبق نطر کارشناسان30 الی 35 درصد بار ترافیکی را کاهش خواهد داد ، ضمن اینکه دیگر هزینه های جانبی، آلودگی و ترافیک سنگین نیز با راه اندازی این پروژه عظیم حل خواهد شد.

    وی اظهار داشت : طی چند ماه آینده کار این پروژه با مساعدت وزارت راه وشهر سازی و شرکت عمران و شورا وشهرداران وفرمانداران به اتمام خواهد رسید و از بار ترافیکی ومشکلات کاسته خواهد شد.
    ایستگاه مترو شهر جدید هشتگرد یکی از بزرگترین ایستگاه های کشور است که کار اجرایی آن رو به اتمام است و در مسیر خط ریلی 25 کیلومتری گلشهر به هشتگرد قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار