مدیران خودروعصر اعتبار

مجری برگزاری نمایشگاه تاسیسات و دکوراسیون داخلی شیراز مطرح کرد؛

جلسات تجاری وجه تمایز رویداد چهاردهم

عصر ساختمان- نمایشگاه بین المللی تاسیسات ، کاشی و سرامیک ، دکوراسیون داخلی و استخر ، سونا و جکوزی شیراز در حالی کار خود را از ۲۱ آبان ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز خواهد کرد که به گفته خرم مجری برگزاری رویداد مذکور از لحاظ کمی و کیفی شرایط بهتری را نسبت به ادوار گذشته تجربه خواهد کرد.

جلسات تجاری وجه تمایز رویداد چهاردهم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، حضور بیش از 85 شرکت معتبر تاسیساتی در نمایشگاه PICHEX2017 شیراز از استان های تهران، تبریز، اصفهان و مشهد تاکنون قطعی شده است.در کنار حضور شرکت های داخلی حضور شرکت های فعال در حوزه تاسیسات از کشورهای ایتالیا ، آلمان ، اسپانیا ، کانادا و امارات نیز بر گرمی این رویداد تخصصی خواهد افزود.
    امیرخرم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه جذب مخاطب تخصصی به خبرنگار "عصرساختمان" گفت : جهت جذب مخاطب تخصصی علاوه بر تبلیغات شهری گسترده از طریق بیلبوردها ، اتوبوس های شهری و تبلیغات رادیویی در سطح استان به صورت اختصاصی اقدام به دعوت از جامعه مهندسین ، انجمن های فعال در حوزه ساخت و ساز ، شهرداری ها ، اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی استان کرده ایم.
    مدیریت شرکت راشادیار پارس مجری برگزاری رویداد تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش شیراز برگزاری جلسات B2B هماهنگ شده در حاشیه این رویداد را به عنوان یکی از نقاط قوت نمایشگاه چهاردهم عنوان کرد و افزود : در این زمینه هماهنگی های لازم با انجمن انبوه سازان انجام شده است و برنامه برگزاری جلسات مشترک در این خصوص تدوین شده است.
    خرم در پاسخ به این سئوال که برای برگزاری تخصصی این رویداد چه اقدامات دیگری صورت پذیرفته است گفت : در این دوره جدا از جذب مخاطب عام در زمینه جذب و فراخوان مخاطب تخصصی علاوه بر اقدامات فوق الذکر در زمینه های فوق تخصصی نیز به صورت ویژه ورود کرده ایم و به صورت ارسال دعوت نامه های اختصاصی به متخصصان حوزه های مختلف سعی در جذب مخاطبان حوزه های خاص نیز کرده ایم که دعوت از مهندسان حوزه محصولات و تجهیزات گرمایش و سرمایش کشاورزی و گل خانه ای از جمله این اقدامات است.
    ایشان با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه های کاشی و سرامیک ، آشپزخانه ، حمام ، استخر و سونا ، معماری و دکوراسیون داخلی با نمایشگاه تاسیسات و جلوگیری از تداخل موضوعی به تفکیک سالن های نمایشگاهی در پنج سالن مجزا یاد کرد و گفت : سالن های حافظ و بهار میزبان غرفه های تخصصی تاسیسات و سه سالن دیگر نمایشگاه بین المللی استان فارس نیز میزبان نمایشگاه های کاشی-سرامیک ، استخر-سونا و دکوراسیون داخلی خواهد بود.
    این رویداد از تاریخ 21 الی 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.rashadp.com  مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار