مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور مناطق شهرداری تهران خبر داد

اجرای ۱۵ پروژه فرامنطقه‌ای در ۱۱ منطقه شهرداری تهران

عصر ساختمان- معاون امور مناطق شهرداری تهران از مردم بابت اثرات ساخت تونل آرش – اسفندیار عذرخواهی کرد و از اجرای ۱۵ پروژه فرامنطقه‌ای در ۱۱ منطقه شهرداری تهران خبر داد.

اجرای ۱۵ پروژه فرامنطقه‌ای در ۱۱ منطقه شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رباطی با حضور در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه در حال حاضر 15 پروژه فرامنطقه‌ای در 11 منطقه شهرداری تهران در حال انجام است، گفت: می‌توان به پروژه‌های پل غیرهمسطح صیادشیرازی، امام علی (ع)، ارتش، تونل آرش – اسفندیار و... اشاره کرد که جزء پروژه‌های خوب شهرداری تهران است که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء و زیرمجموعه آن انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه در پروژه‌های فرامنطقه‌ای، مناطق نقش پشتیبانی دارند، گفت: پروژه‌های عمرانی مستقیما تامین بودجه و نظارتش توسط معاونت فنی و عمرانی صورت می‌گیرد و تنها اقدامات پشتیبانی‌کننده از سوی مناطق 22 گانه انجام می‌شود.

    معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه اگر پروژه‌ای نیاز به آزادسازی املاک و تملک واحدهای مسکونی داشته باشد، شهرداری مناطق وارد عمل می‌شوند، تصریح کرد: در غیراینصورت پروژه توسط و زیر نظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام می‌شود.

    رباطی با اشاره به مشکلاتی که پروژه تونل آرش – اسفندیار برای اهالی منطقه ایجاد کرده است، افزود: من بابت مزاحمت‌های پروژه تونل آرش – اسفندیار از اهالی منطقه عذرخواهیم می‌کنم، چراکه ایجاد کارگاه عملیات ساختمانی تاثیر منفی بر روی وضعیت زندگی اهالی گذاشته است و ضمن پوزش از این بزرگواران، به شهرداری منطقه عنوان شده است که تمامی اقدامات لازم برای رفت و روب و آب پاشی مداوم انجام شود تا بلکه اثرات زیست محیطی منفی این پروژه بر زندگی اهالی کمتر شود.

    وی همچنین درخصوص کاهش فاصله شمال و جنوب که یکی از شعارهای مدیریت قبلی شهر تهران بود، گفت: ما 22 منطقه و 123 ناحیه داریم و اینگونه نیست که توانسته‌ایم فاصله اجتماعی آنها را کم کنیم، بلکه در حال حاضر در منطقه 1شاهد هستیم برخی محلات حتی از اندک سرانه‌های شهری نیز برخوردار نیستند و به همین دلیل در مدیریت جدید شهری پروژه‌های منطقه‌ای را براساس نیازمندی‌هایی که محلات دارند، شروع خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو