مدیران خودروعصر اعتبار

توسط شرکت ایرانی انجام شد

تعمیر و بازیابی پیچیده‌ترین رله‌های حفاظت برق برای اولین بار دنیا

عصر ساختمان- یک شرکت ایرانی برای اولین بار در دنیا توانست بیش از یک هزار دستگاه رله حفاظتی دیستانس و رله‌های خاص دیگر را تعمیر و بازیابی کند.

تعمیر و بازیابی پیچیده‌ترین رله‌های حفاظت برق برای اولین بار دنیا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،علیرضا دانشور مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه سوابقی که در کمپانی آلستون داشتیم، با همان رویه و امکانات و خدمات توانستیم در شرایط تحریم برای اولین بار در دنیا یک‌هزار دستگاه رله حفاظتی دیستانس را تعمیر و بازیابی کنیم، گفت: همه اینها را بعد از چندین مرحله تست، به شبکه برگرداندیم.

    وی ادامه داد: رله‌های زیمنس، آلستون، ABD جزو رله‌هایی است که در صنعت برق کشور به طور گسترده‌ای استفاده شده و ما توانستیم با تلاش و همت این شرکت دانش‌بنیان رله‌های معیوب را بازگردانی کنیم.

    دانشور اضافه کرد: به جز خدمات فنی مهندسی که در کشور توسط این شرکت ارائه می‌شود، در صورت ایجاد مشکل در شبکه پیمانکاران، این شرکت به صورت ضربتی اقدام کرده و در ایجاد برق مستمر و پایدار در کشور جهت رفاه حال مردم ایفای نقش می‌کند.

    دانشور تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تعمیرات ارائه شده توسط این شرکت بسیار منحصر به فرد بوده و در وضعیت تحریم برای تمامی شرکت‌های فعال در صنعت برق مثمرثمر باشد.

    وی خاطرنشان کرد: تأمین تجهیزات حفاظتی برای پروژه‌های مختلف انجام شده و توانستیم در تمامی مناقصات با شرکت‌های پیمانکاری جهت تکمیل فرم مناقصات همکاری و از این طریق فشار نبود شرکت‌هایی چون زیمنس، آلستون و ABD را به لحاظ فنی به دوش بکشیم.

    به گفته وی، این شرکت (لیان ویژن البرز) برای بیش از 10 مناقصه در کشورهای خارجی اسناد مناقصه تهیه کرده و شرکت‌های زیادی در این مناقصات با همکاری این شرکت برنده شده‌اند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اهمیت رله‌ها در شبکه گسترده برق بسیار بالاست، چرا که در تأسیسات برقی ممکن است مشکلاتی زیادی رخ دهد، مثلاً اتصال کوتاه یا اتصال شبکه یا اضافه بار که برای حفاظت از وسایلی به نام رله استفاده می‌شود. وظیفه سیستم حفاظت آن است که هر جزء از شبکه الکتریکی که دچار خطا یا اتصالی شده را در کمترین زمان ممکن از مدار خارج سازد، به شکلی که احتمال خطر از بین رفته و کوچکترین بخشی از شبکه الکتریکی مجزا شود.

    سیستم‌های حفاظتی نقش اساسی در ایمنی، پایداری و قابلیت اطمینان، سیستم برق‌رسانی را عهده‌دار بوده و از شروع یا گسترش دامنه خسارت ناشی از خطاهای مختلف جلوگیری می‌کند.

    همچنین عملکرد مناسب و انتخاب سیستم حفاظتی باعث کاهش سطح خاموشی می‌شود چرا که حداقل ناحیه‌ای را که برای رفع عیب کافی است، از شبکه جدا کرده و باعث تداوم برق‌رسانی به قسمت‌های دیگر شبکه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار