مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر نیرو خبر داد

اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌های برقِ دارای شریک خارجی

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر نیرو از اعطای تسهیلات ویژه برای شرکت هایی که برای سرمایه گذاری در صنعت برق شرکای خارجی بیاروند خبر داد.

اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌های برقِ دارای شریک خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله تلاش می شود تا در نمایشگاه صنعت برق از شرکت های معتبر داخلی و خارجی دعوت شود تا به ارائه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه بپردازند.

    وی افزود: در واقع این نمایشگاه بستر و میعادگاهی برای شرکت‌های فعال در صنعت برق جهت ملاقات با یکدیگر و آشنایی با قابلیت های همدیگر است.

    قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه می تواند فرصتی بسیار مناسب برای تبادل افکار و تجربیات برای شرکت های داخلی باشد و همچنین می تواند فرصت مغتنمی باشد برای آشنایی این شرکت ها با یکدیگر و شنایی با آخرین دستاوردهای یکدیگر که می تواند در تدوین استراتژی های آینده شرکت های فعال در این نمایشگاه بسیار مفید باشد.

    وی ادامه داد: براساس گزارش های دریافتی به نظر می رسد خوشبختانه در نمایشگاه هفدهم نیز شرکت ها با تمام توان و قدرت خود حضور یافته اند و سعی کردند در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

    محمودی با بیان اینکه "یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه فراهم کردن زمینه ای برای شرکت های داخلی جهت گفتگو با همتایان خارجی جهت انتقال تکنولوژی و جذب سرمایه گذاری است"، گفت: شرکت‌هایی که بتوانند شرکای خارجی در این زمینه پیدا کنند از تسهیلات ویژه گمرکی و سایر مزایا برخوردار خواهند شد.

    وی افزود: از جمله مزایای دیگر این نمایشگاه ورود زمینه حضور شرکت های داخلی در بازارهای خارج از کشور است، به طوری که در همین منطقه خاورمیانه ما شاهد وجود یک بازار 400 میلیونی برای محصولات شرکت های ایرانی است که می تواند به اقتصاد صنعت و شکوفایی آن نیز کمک کند.

    قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: خوشبختانه فعالان داخلی صنعت برق در سال های بعد از انقلاب به یک خودباوری رسیده اند، به گونه ای که ما شاهد تأمین بیش از 95 درصد تجهیزات صنعت در داخل هستیم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت های ایرانی در بیش از 30 کشور دنیا فعال هستند و در این کشورها در حال راهبری طرح های اجرایی خود هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار