مدیران خودروعصر اعتبار

در شورای شهر تهران تصویب شد

کلیات طرح الزامات و سیاست‌های بودجه ۹۷ شهرداری تهران

عصر ساختمان- کلیات طرح الزامات و سیاست‌های بودجه‌ای ۹۷ شهرداری تهران در نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران تصویب و این طرح برای بررسی جزئیات به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

کلیات طرح الزامات و سیاست‌های بودجه ۹۷ شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، در جریان نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

    بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در تشریح طرح اشاره شده اظهار کرد: این طرح سرفصل‌ها، ماده واحده و تبصره‌هایی را دارد ضمن اینکه در تبصره‌های اشاره شده منابع بودجه مصرفی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران مشخص است ضمن اینکه در این طرح تاکید ویژه‌ای بر پیوست‌های بودجه‌ای شهرداری شده است.

    وی بیان کرد: براساس طرح اشاره شده باید گزارشی از بودجه 95 شهرداری تهران در اختیار شورا قرار بگیرد ضمن اینکه شهرداری گزارشی را نیز از عملکرد بودجه‌ای خود در 9 ماه سال 96 ارائه کند.

     پس از صحبت‌های بهاره آروین کلیات طرح اشاره شده بدون رأی مخالف و با 20 رأی به تصویب اعضا رسید و با توجه به نظرات و پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران قرار شد جزئیات این طرح برای بررسی به کمیسیون تخصصی (برنامه و بودجه) ارجاع داده شود.

    مجید فراهانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: کمیسیون تخصصی ما آمادگی دارد نظرات و پیشنهادات کمیسیون‌ها و اعضا را دریافت و در متن ماده واحده اعمال کند.

    وی اظهار امیدواری کرد که کمیسیون‌ها هرچه زودتر نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا جزئیات این طرح نیز در هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار بگیرد.

    محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به کلیات طرح الزامات و سیاست‌های بودجه‌ای 97 شهرداری تهران بیان کرد: امیدواریم بودجه سال آینده شهرداری تهران منطبق بر برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران باشد و ما بتوانیم در سال آینده بودجه 97 شهرداری را همزمان با نخستین سال برنامه 5 ساله سوم شهرداری عملیاتی کنیم.

    وی با اشاره به اینکه ساختار سازمانی شهرداری تهران با مشکلاتی روبه‌رو است، گفت: ما باید بتوانیم این ساختار را اصلاح کنیم.

    محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با اشاره به طرح اشاره شده بیان کرد: باید در متن ماده واحده طرح  تاکید ویژه‌ای بر کسب درآمدهای پایدار شود.

    وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در طرح اشاره شده توجه ویژه‌ای به میزان آسیب‌های اجتماعی من جمله طلاق و اعتیاد شود.

    حق‌شناس در پایان از 6 کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران خواست نظرات تخصصی خود را در خصوص بودجه آماده و در اختیار کمیسیون مربوطه قرار بدهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو