مدیران خودروعصر اعتبار

عزم شهرداری تهران در مدیریت و نظارت زیست محیطی بر پروژه‌های شهری

عصر ساختمان- رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از نظارت و هماهنگی فعالیت‌های محیط زیستی مجموعه شهرداری تهران توسط مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار خبر داد.

عزم شهرداری تهران در مدیریت و نظارت زیست محیطی بر پروژه‌های شهری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، صدرالدین علیپور در نشست صمیمی که با حضور شهردار منطقه 13 برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات محیط زیستی که تاکنون در سطح منطقه انجام گرفته، گفت: باید با همکاری و تعامل بیشتر به سمتی پیش رویم که تاثیرگذاری اقدامات محیط زیستی بیش از گذشته نمود داشته باشد و مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده در شهر به بهترین نحو جهت رسیدن به محیط زیست مطلوب تر برای شهروندان ملاک عمل باشد.

    علیپور در ادامه خاطر نشان کرد: هدف نهایی و مطلوب آن است که با تقویت نظارت تخصصی در سطح مناطق و معاونتهای اجرایی و تخصصی شهرداری تهران اقدامات مرتبط با وضعیت محیط زیست شهری با مدیریت و نظارت این مرکز انجام شود و کلیه پروژه های عمرانی و اجرایی قبل از انجام، مطالعات و ارزیابی محیط زیستی داشته باشند .

    رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در منطقه 13 اقداماتی در زمینه توسعه انرژی های نو انجام شده اما باید این روند گسترش یابد، تاکید کرد: امیدوارم هر چه سریعتر طرح احداث نیروگاه خورشیدی متوسط مقیاس با ظرفیت 150 کیلوواتی که برای نخستین بار در سطح شهر تهران در اراضی پارک سرخه حصار راه‌اندازی می شود به بهره‌برداری برسد.

    در ادامه نشست دکتر رحمان زاده شهردار منطقه 13 با تاکید بر اصلاح فرایندها در زمینه بهبود وضعیت محیط زیست کلانشهر تهران، گفت: امیدوارم با همکاریهای گسترده و تعاملات بین بخشی و تشکیل کمیته های تخصصی و نظارت مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار، معضلات و مشکلات محیط زیستی شهر تهران بهبود یابد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در پایان نشست از ساختمان انرژی ناحیه 2 منطقه 13، تونل اصلی بزرگراه شهید شوشتری، پیاده راه سلامت و جانمایی نیروگاه خورشیدی متوسط مقیاس در اراضی پارک جنگلی سرخه حصار بازدید به عمل آمد و نکات لازم در زمینه بهبود وضعیت  محیط زیستی پروژه‌ها در سطح منطقه ارائه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو