مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست خبری اعطا مطرح شد؛

استخدام بازنشستگان در شهرداری منع قانونی ندارد

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران موظف به تهیه گزارش ۱۲ ساله گذشته شهرداری تهران ظرف ۱۰۰ روز است، گفت: این گزارش دی ماه به شورای شهر می‌رسد.

استخدام بازنشستگان در شهرداری منع قانونی ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از آنا، علی اعطا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: گزارش عملکرد 12 سال گذشته شهرداری تهران هنوز به شورا ارائه نشده است.

    وی با بیان اینکه هدف از تهیه این گزارش این است که روشن شود مدیریت جدید شهرداری چه چیزی را تحویل گرفته گفت: باید مشخص باشد که کارنامه چهارسال آینده با چه چیزی باید مقایسه شود.

    به گفته اعطا این گزارش دی ماه به شورا می رسد.

    ابطال مصوبه برج باغ تاثیری در وضعیت باغات تهران ندارد

    اعطا در ادامه با اشاره به وضعیت مصوبه برج باغ‌ها در پایتخت افزود: تصویب مصوبه برج باغ‌ها در سال 83 بود، در حالی‌که طرح جامع به عنوان طرح بالادست سال 86 تصویب شده است.


    وی عنوان کرد: دستورالعمل ماده 14 قانون زمین شهری پیوست طرح جامع تهران است که بر اساس آن ابطال مصوبه برج باغ در شورا تاثیری در توقف برج باغ‌ها نمی‌گذارد.

    وی تاکید کرد: شورای شهر تهران باید حرکت هماهنگی با شورای عالی شهرسازی و معماری برای اصلاح پیوست طرح جامع داشته باشد.پیشنهادی آماده برای اصلاح این پیوست در جلسات آتی ارائه می‌شود.

    وی همچنین درباره تهیه بولتن‌های کاغذی برای اعضای شورا خاطر نشان کرد: این انتقاد را می پذیریم. تاکید رئیس شورا بر استفاده از اتوماسیون و صرفه جویی است.

    صالحی امیری در شهرداری تهران منصوب می‌شود

    اعطا گفت: از انتصاب سید رضا صالحی امیری وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرداری تهران مطلع هستیم اما نمی‌دانم حکم ایشان داده شده یا خیر.

    مدیران در انتصاب خود بگونه‌ای عمل کنند که موجب سوء تعبیر نشود

    اعطا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مرتضی حاجی، مدیرعامل جدید همشهری فرزند خود را در این رسانه استخدام کرده است، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم اما مدیران باید در انتصاب خود به گونه‌ای عمل کنند که موجب سوء تعبیر نشود.

    انتصاب بازنشستگان در شهرداری منع قانونی وجود ندارد

    اعطا خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 71 قانون خدمات کشوری سمت‌هایی از جمله روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهوری، نواب مجلس و اعضای شورای نگهبان، استانداران سفرا، معاونین وزراء می‌توانند بازنشسته باشند.

    وی گفت: بر اساس قانون تقسیمات کشوری مستخدمین رسمی در معاونت شهرداری پایتخت باشند مشمول به کارگیری معاونان وزراء هستند که بلا مانع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار