مدیران خودروعصر اعتبار

با حکم دکتر نجفی؛

صالحی امیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شد

عصر ساختمان- شهردار تهران در حکمی رضا صالحی امیری، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

صالحی امیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، در متن حکم دکتر محمدعلی نجفی آمده است:

    «برادر گرامی جناب آقای سید رضا صالحی امیری

    با عنایت به تخصص، تعهد، تجارب و سایر شایستگی های جنابعالی، شما را به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و قائم مقام شهردار در سیاست گذاری، هماهنگی و نظارت بر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب می کنم.

    با صداقت و لیاقتی که از شما سراغ می رود، رجاء واسق دارم که همه توانایی های خود را برای انجام وظایف محوله و خدمت موثر به شهروندان عزیز به کار خواهید گرفت.

    مسلما دست یابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه ای نو، عزم و مشارکت جمعی، ایجاد انسجام در برنامه ها و در راس آن ها توکل و توفیق الهی ست که باید سر لوحه اقدامات و تلاش های جنابعالی و همکاران تان قرار گیرد.

    انتظار می رود، مجموعه سیاست ها و فعالیت های حوزه تحت تصدی خود را بر اساس اسناد فرا دست و برنامه های مصوب شهردار تهران و برنامه اعلان شده این جانب برای اداره شهر، تنظیم و با تشریک مساعی با سایر معاونان و مدیران تحت نظر شهردار و هم فکری و همراهی مجموعه بزرگ و ارزشمند مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری برای اجرای آن ها اقدام فرمایید.

    از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق معنویات مقام معظم رهبری، پیشرفت آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسألت دارم.

    رضا صالحی امیری در دولت یازدهم به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بود. وی پیش از این ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق وی می توان به حضور در مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری و معاونت پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

    صالحی امیری متولد 1340 در شهرستان بابل و دارای دکتری مدیریت دولتی است.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار