مدیران خودروعصر اعتبار

وزن‌کشی رقبا در انتخابات املاک

عصر ساختمان- گزارش‌های میدانی از آخرین وضعیت انتخابات اتحادیه مشاوران املاک نشان می‌دهد کفه ترازو به نفع "خسروی" سنگینی می‌کند.

وزن‌کشی رقبا در انتخابات املاک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، فردا 22 آبان ماه انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه مشاوران املاک تهران در حالی برگزار می‌شود که بر اساس نظرسنجی‌ها، مشاهدات و برآوردهای میدانی مصطفی‌قلی خسروی ـ رییس سابق اتحادیه ـ و تیم همراه او اقبال بیشتری در بین مشاوران املاک دارند و احتمال بازگشت مجدد "پدر اتحادیه" قوت گرفته است.
    دلخوری برخی مشاوران از رکود معاملات، افزایش فشار مالیاتی، ظهورسایت‌های مجازی و کسادی بازار املاک سنتی از جمله انتقاداتی است که به ریاست فعلی اتحادیه وارد می‌شود.
    چهارسال قبل هم خسروی 85 درصد آرا را به دست آورده بود اما هیات مدیره در اقدامی عجیب ازاو خواست تا به نفع ریاست فعلی کنار بکشد. این بار اما هرکس رای بیشتری بیاورد برمسند ریاست تکیه خواهد زد.
    مردموسفید املاک می‌گوید که این بار قصد نداشته به صحنه انتخابات بیاید اما صدای شکستن استخوان‌های املاک طی چهار سال اخیر، او را مصمم به بازگشت کرده است.
    خسروی از علت کناره گیری‌اش در سال 1392 اینگونه سخن می گوید ..."بعد از برگزاری انتخابات، هیات مدیره به من گفت باید تحولی انجام دهیم، گفتم عیبی ندارد، کجا را باید امضا کنم؟! نامه استعفا را دستم دادند و امضا کردم، هیچ اعتراضی هم صورت ندادم. حتما شنیده‌اید در چنین مواردی بعضا کار به شکایت و شکایت کشی می‌رسد. همان روز دوست عزیزم دکترعباس‌زاده که در این دوره همراه من است با رییس فعلی بگو مگو کردند. من گفتم این کار را نکنید و جلوی تنش را گرفتم. بعد در رسانه‌ها اعلام کردم کسی از طرفداران من به جایگاه رییس اتحادیه املاک توهین نکند. به همه پیامک دادم که من با میل و رغبت خودم کنار کشیدم. حالا هم دائما به طرفدران هر دو گروه تاکید می‌کنم از یکدیگر بدگویی نکنند؛ چرا که از بیرون وقتی نگاه می شود، دعوای ما با یکدیگر به اعتبار و آبروی صنف مشاوران املاک لطمه می زند. هرکس هم پشت سر من حرفی زده حلالش کرده‌ام"
    خسروی و تیم همراه او یعنی محمدعلی عباس‌زاده دیباور، علی کوشافر، سید عطا بهشتی، عبدالهر اوتادی، سعید لطفی، بهنام خوشبین و محمدصادق کاشانی که همگی متخصص و تحصیل‌کرده هستند اعلام کرده‌اند برای ساختارسازی، ابزارسازی و گفتارسازی وارد عرصه انتخابات شده‌اند.
    انتخابات اتحادیه صنف مشاوران املاک روز دوشنبه 22 آبان ماه 1396 از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر در خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان شهید قنبرزاده، ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایشهای یاس برگزار می شود.
    لازم به ذکر است انتخابات این دوره تماما الکترونیکی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار