مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر در مسکن مهر خبر داد:

فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به قیمت تمام شده

تهیه دستورالعمل از شنبه و ابلاغ به استانها

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه ۷۵ هزار مسکن مهر فاقد متقاضی داریم گفت:فروش واحدهای مسکونی مهر فاقد متقاضی به شیوه قیمت تمام شده است و وزارت راه و شهرسازی از روز شنبه دستورالعمل آن را تهیه و به استانها ابلاغ می کند.

فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به قیمت تمام شده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس ،احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر3 درصد یعنی حدود 75 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی است گفت:در نشست هیأت دولت مصوب شد مازاد مسکن مهر در برخی از مناطق کشور بدون در نظر گرفتن شرایطی نظیر فاقدین مسکن، متأهل یا سرپرست خانوار و دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، به متقاضیان واگذار شود بنابراین وزارت راه و شهرسازی بر اساس این مصوبه مکلف شد دستورالعمل و ضوابط اجرایی را از روز شنبه(17 دی ماه)تهیه و برای استانها برای اجرا ابلاغ کند.

    مهرآبادی در خصوص نحوه قیمت گذاری این واحدهای مسکونی اظهار داشت:واگذاری واحدهای مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی به قیمت تمام شده است بنابراین دولت قصد سود ندارد پس بعید به نظر می رسد که سیاست واگذاری واحدهای مسکونی مهر که به قیمت تمام شده است تغییر کند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه بیشترین اسن واحدها در خوزستان ، اصفهان، گیلان ، البرز و مازندران قرار دارد گفت:واحدهای تکمیل شده در مسکن مهر که فاقد متقاضی باشد بسیار کم است اما میانگین پیشرفت فیزیکی 50 تا 60 درصد دارد.
    مهرآبادی گفت : واحدهای مسکن مهر از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان ساخته می شود پس مسکن مهر فاقد متقاضی هم نیازمند آورده متقاضیان است تا تکمیل شود.
    به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برای هر واحد فاقد متقاضی نیز  30 میلیون تومان تسهیلات تعلق می گیرد.

    این مصوبه دولت در حالی صورت می گیرد که سایت ثبت نام مسکن مهر ماههاست که بسته است و چنانچه این سایت باز شود مجددا افراد دارای شرایط و مستحق مسکن مهر می توانند ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام مجدد اگر واحد مسکونی فاقد متقاضی وجود داشت دولت می تواند آنها را با قیمت تمام شده و به افراد بدون شرایط به فروش برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار