مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های پهنه جنوبی

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید اخیر خود، وضعیت پیشرفت پروژه های در حال اجرای پهنه جنوبی پایتخت را مورد بررسی میدانی قرار داد.

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های پهنه جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، پیروز حناچی در ادامه بازدیدهای میدانی خود به پهنه جنوبی پایتخت رفت تا ضمن بررسی وضعیت بخش های مختلف مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب، از پروژه احداث تقاطع رینگ پیرامونی شهرآفتاب با آزادراه تهران- قم دیدن کند؛ پروژه ای که حدود 50 درصد از عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و پس از تکمیل و بهره برداری، علاوه بر تامین تمام گردش های موردنیاز، وظیفه انتقال سریع بار ترافیک نمایشگاه به سمت تهران را با استفاده از یک رمپ جهتی بر عهده خواهد گرفت.

    وی همچنین به سه راه باقرشهر رفت تا از روند اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم بازدید کند؛ تقاطعی که علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه راهگشای ترافیکی از مرز 75 درصد فراتر رفته است.

    بررسی میدانی اقدامات در حال اجرا در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و همچنین تقاطع غیرهمسطح ثامن(ع) پایان بخش این بازدید بود. بزرگراه شهید نجفی رستگار معبری 6 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد. تقاطع غیرهمسطح ثامن در محل تلاقی این بزرگراه ها، شامل 5 پل روگذر و یک مسیر زیرگذر است. عملیات اجرایی بزرگراه شهید نجفی رستگار حدود 75 درصد و تقاطع ثامن حدود 80 درصد پیشرفت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار