مدیران خودروعصر اعتبار

دیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید:

منازل مسکونی تمامی ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله قرار دارد

عصر ساختمان- مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمام ایثارگران تحت پوشش بیمه «عمر، حادثه و حوادث غیرمترقبه» هستند، گفت: بخشی از این بیمه مربوط به جبران خسارات وارده به منازل مسکونی و اسباب و اثاثیه ایثارگران در حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله است.

منازل مسکونی تمامی ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله قرار دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمود تبریزی با اشاره به مصوبات هیئت دولت و ماده 46 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: بر اساس این موارد بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تحت پوشش قرار دادن ایثارگران شامل والدین، همسران و فرزندان شهدا، تمام جانبازان و آزادگان غیر شاغل در بیمه «عمر، حادثه و حوادث غیرمترقبه» اقدام کرده است.
    وی افزود: همه‌ساله شرکت بیمه‌گذار از طریق برگزاری مناقصه انتخاب می‌شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از عقد قرارداد با شرکت بیمه برنده مناقصه، 100 درصد حق بیمه ایثارگران را به استناد بند «ت» ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه می‌پردازد. بر اساس این قرارداد شرکت‌های بیمه مکلف هستند در صورت فوت ایثارگران مبلغی را تحت عنوان غرامت به بازماندگان پرداخت کنند.
    مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مبالغ پرداختی به‌عنوان غرامت گفت: بازماندگان فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد، بازماندگان همسران شهدا و بازماندگان جانبازان زیر 25 درصد، آزادگان و همسران جانبازان و آزادگان متوفی هرکدام بر اساس نوع وابستگی مبلغی را تحت عنوان غرامت از شرکت بیمه دریافت می‌کنند.
    تبریزی در مورد بیمه حوادث غیرمترقبه نیز گفت: بر اساس این بیمه منازل مسکونی تمام ایثارگران یادشده نیز تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه قرار دارد که در صورت وارد شدن خسارت به منزل یا اثاثیه منزلی که ایثارگر در آن ساکن است، از سوی شرکت بیمه تا سقف 35 میلیون تومان خسارت به ایثارگران پرداخت می‌شود.
    وی در پایان گفت: قرارداد این بیمه در حال حاضر با شرکت بیمه گر منعقد شده است و این شرکت مکلف به پرداخت غرامت و خسارات وارده به تمام ایثارگران عزیز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی